掃呢頁CODE去手機

2016年8月23日 星期二

極品港女偷相晒命,P 相扮女神 __,女神,港女,

image
極品港女偷相晒命,P相扮女神近日有位高登絲打係Facebook出了幾篇千字文,狂數佢朋友PercyFung係「極品港女」…P相執靚自己勾引狗公、偷人相扮富貴晒命…呢個「極品港女」又真係幾極品下,好癲又好好笑.1.乘搭飛機照,經常對外宣稱前住加拿大,其實一直並無離港,相片於他人IG盜取(例子:於尖東遇見前水泡後,立即於Facebook出POST落機回港的照片,其實本人証實其時 ...


極品港女偷相晒命,P 相扮女神

近日有位高登絲打係 Facebook 出了幾篇千字文, 狂數佢朋友 Percy Fung 係「極品港女」… P 相執靚自己勾引狗公、偷人相扮富貴晒命… 呢個「極品港女」又真係幾極品下, 好癲又好好笑.

1. 乘搭飛機照, 經常對外宣稱前住加拿大, 其實一直並無離港, 相片於他人IG 盜取 (例子:於尖東遇見前水泡後, 立即於Facebook 出 POST 落機回港的照片, 其實本人証實其時間內並無離港記錄)。

2. 各大酒店HighTea及晚餐照, 主角從不露面, 相片於其他香港女性 IG 中盜取, 本人為該fine diner 或 cafe 表示遺憾及中槍。

3. 指甲造型, 以每天為週期轉換指甲造型, 真人指甲造型為大陸老牌款式, 部分具時尚的亦是從他人IG盜取。

4. 名牌物品, 各類名牌禮物如CHANEL手袋、Valentino眼鏡或其他化妝品等, 相片與他人IG 中的完全一致。極品並不是該禮物的送贈對象。

5. 出側面相, 於他人IG 搜尋側面輪廓與自己有八九分相似的相片令人信以為真。其功力非常深厚, 但千年道行一招喪, 再鋒利既刀都有生銹既一日。

6. 各大場境照片包括以其他人家中的鋼琴當作是自己所擁有、家中裝潢完全不一致、更甚以外國派對公司產品圖當作是她於凱旋門會所的生日派對等等 , 其相片亦與其他人IG FB 或公司網站中的一致。

7. 盜用他人相片用作虛假Facebook Account 用途, 長期以一男一女Aaccount (Rose Rose 及 Chris Lee) 與自己互相對話, 假Facebook  Account 無資料無相片無發POST歷史, 其ROSE ROSE 相片本人為大陸網絡紅人, 並聲稱相片是盜用。

8. 以他人相片check-in與自己一同進餐或約會外出但主角從未出現或只有輪廓相似, 事實相中人從未出現於香港也未曾認識, 完全體驗被旅遊、被約食飯或以自己方式與不認識的人約會。


來源 source: http://hkgoldenpic.com
鍾意就快D Share啦!