掃呢頁CODE去手機

2016年8月16日 星期二

【S形曲線】鄧穎芝大晒性感泳衣弗到爆 __,鄧穎芝,

鄧穎芝原來真係好弗!歌手鄧穎芝(Vangie)早前因參加格鬥真人騷節目人氣急升,工作接踵而來,將有機會再出新歌及拍MV,日前她趁未忙爆抽空與妹妹及好友遊船河,並穿上白色泳衣晒Fit爆身材,S形曲線令人另眼相看!談到同行有不少健身教練猛男,問有否趁機識男仔?她笑說:「識咗好多朋友囉!但全部好細個,我係大姐姐嚟,其實我係負責做攝影師嘅,最近練緊攝影,之前幫Crystal(張紋嘉)影過,今次就試影男仔! ...


鄧穎芝原來真係好弗!

歌手鄧穎芝(Vangie)早前因參加格鬥真人騷節目人氣急升,工作接踵而來,將有機會再出新歌及拍MV,日前她趁未忙爆抽空與妹妹及好友遊船河,並穿上白色泳衣晒Fit爆身材,S形曲線令人另眼相看!談到同行有不少健身教練猛男,問有否趁機識男仔?她笑說:「識咗好多朋友囉!但全部好細個,我係大姐姐嚟,其實我係負責做攝影師嘅,最近練緊攝影,之前幫Crystal(張紋嘉)影過,今次就試影男仔!(你身形愈來愈Fit喎!)最近努力做運動瘦身,因為新歌會有少少性感元素。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!