掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

阿 Sa全女班冇着落 [壹週刊 - 1380] __,阿 Sa,蔡卓妍,M1,

坐低食嘢,除咗口罩嘅阿Sa不停篤電話。同你吟一吟阿Sa全女班冇着落入行16年,只係得33歲嘅阿Sa蔡卓姸,近年一直想喺電影方面做出成績,舊年爭影后衰咗,阿Sa決定再玩大啲,新作《原諒他77次》做埋幕後,由預算到搵演員都有參與,甚至擺埋自己上枱,將過去嘅經歷滲入劇情。阿Sa求變,老闆楊受成無限支持,不過,感情事就冇人可以幫到手。舊年同William陳偉霆5年姊弟戀玩完,到而家都冇着落。早個禮拜,dr ...


坐低食嘢,除咗口罩嘅阿 Sa不停篤電話。

同你吟一吟

阿 Sa全女班冇着落

入行 16年,只係得 33歲嘅阿 Sa蔡卓姸,近年一直想喺電影方面做出成績,舊年爭影后衰咗,阿 Sa決定再玩大啲,新作《原諒他 77次》做埋幕後,由預算到搵演員都有參與,甚至擺埋自己上枱,將過去嘅經歷滲入劇情。

阿 Sa求變,老闆楊受成無限支持,不過,感情事就冇人可以幫到手。舊年同 William陳偉霆 5年姊弟戀玩完,到而家都冇着落。

早個禮拜, dry爆阿 Sa搵咗兩個朋友陪去街,雖然有個打扮較中性,但都係全女班。一行人喺金鐘太古廣場快 tea半個鐘,之後去買埋個 headphone,即閃!

去停車場攞車走,朋友幫阿 Sa攞住袋戰利品。

飲 tea半個鐘,之後上商場一樓間 DG Lifestyle Store睇 headphone。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!