網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月12日 星期一

楊冪生日自己過 劉愷威踏正12點示愛 __,劉愷威,楊冪,

劉愷威踏正凌晨12點向老婆楊冪傳情,仲送上囡囡「小糯米」親製嘅生日卡!藝人劉愷威早前返港湊女,喺9月1日開學日仲親自湊囡囡「小糯米」返學(相關新聞:http://goo.gl/cFkR2w),不過佢同老婆楊冪時不時都因工作分隔兩地,聚少離多,屢傳婚變!而今日係楊冪30歲生日,不過睇嚟佢哋一家三口又未能一齊慶祝,因為楊冪去咗紐約出席時裝騷,之不過劉愷威就相當之Sweet,隔空示愛冧老婆,以行動粉碎傳 ...


劉愷威踏正凌晨12點向老婆楊冪傳情,仲送上囡囡「小糯米」親製嘅生日卡!

藝人劉愷威早前返港湊女,喺9月1日開學日仲親自湊囡囡「小糯米」返學(相關新聞: http://goo.gl/cFkR2w ),不過佢同老婆楊冪時不時都因工作分隔兩地,聚少離多,屢傳婚變!而今日係楊冪30歲生日,不過睇嚟佢哋一家三口又未能一齊慶祝,因為楊冪去咗紐約出席時裝騷,之不過劉愷威就相當之Sweet,隔空示愛冧老婆,以行動粉碎傳聞!

劉愷威踏正凌晨零時,就喺微博留言:「今年有個小美女準備了手工大禮,我們都不跟她搶第一,祝糯米媽咪生日快樂!」仲上載咗張囡囡親製嘅生日卡送畀老婆,而楊冪隔咗6分鐘就回覆:「最喜歡的禮物,這手藝跟我當年不相上下,謝謝糯米米和糯米爸爸。」睇嚟楊冪都非常之冧豬!

而楊冪爸爸都有祝福阿女「永遠十八歲」:「女兒生日快樂。永遠十八歲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!