掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

中秋瘋狂食月餅 蒙嘉慧自爆重130磅 __,蒙嘉慧,

其實舒淇只係嫌蒙嘉慧...嘈...笑一個。藝人蒙嘉慧(YoYo)出席電台電視部節目巡禮活動。談到今日中秋節,她表示迎月夜在家中欣賞到一個「好靚嘅月光」,更忍不住影相放上網開心SHARE。YoYo又謂:「其實今年已戒咗買月餅,但屋企依然有幾盒月餅,已連續幾晚同伊健一齊食一個月餅,一定好肥。所以今日特登揀一件黑色鬆身衫。我依家130磅,可以話係人生最高峰,加上又去咗英國旅行,所以就變成咁。」畀舒淇嫌嘈 ...




其他影片:>>






其實舒淇只係嫌蒙嘉慧...嘈...笑一個。

藝人蒙嘉慧(YoYo)出席電台電視部節目巡禮活動。談到今日中秋節,她表示迎月夜在家中欣賞到一個「好靚嘅月光」,更忍不住影相放上網開心SHARE。YoYo又謂:「其實今年已戒咗買月餅,但屋企依然有幾盒月餅,已連續幾晚同伊健一齊食一個月餅,一定好肥。所以今日特登揀一件黑色鬆身衫。我依家130磅,可以話係人生最高峰,加上又去咗英國旅行,所以就變成咁。」

畀舒淇嫌嘈

問到可會相約好友舒淇和馮德倫慶中秋,YoYo說:「知佢返咗嚟,都通過電話,咁我哋都好健康,最多係去行山,唔係約飲酒嗰種。我喺電話裏面仲猛嗌佢『馮太、馮太』,畀佢話我好嘈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!