網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月1日 星期四

港姐宋芝齡任已婚董事嘴嘴掃背 [壹週刊 - 1382] __,宋芝齡,港姐,M1,

上週六(廿七日),宋芝齡同男友孖住行又一城,二人戴住情侶鈪,全程拖到實一實。探熱針港姐宋芝齡任已婚董事嘴嘴掃背因為韓風盛行,操得一囗流利韓語的宋芝齡,一度人氣上升,但入行廿年都冇乜代表作,惟有轉型開韓語學校,又投資韓國餐廳。表面上蛻變成商界女強人,實則已秘密釣到金龜,陪男友去半島撐枱腳斷正,記者卻發現對方手上已戴住婚戒。據知,宋芝齡男友是已婚的HMV集團執行董事何智恒,早前二人拍拖行又一城,情到濃 ...


上週六(廿七日),宋芝齡同男友孖住行又一城,二人戴住情侶鈪,全程拖到實一實。

探熱針

港姐宋芝齡任已婚董事嘴嘴掃背

因為韓風盛行,操得一囗流利韓語的宋芝齡,一度人氣上升,但入行廿年都冇乜代表作,惟有轉型開韓語學校,又投資韓國餐廳。表面上蛻變成商界女強人,實則已秘密釣到金龜,陪男友去半島撐枱腳斷正,記者卻發現對方手上已戴住婚戒。

據知,宋芝齡男友是已婚的 HMV集團執行董事何智恒,早前二人拍拖行又一城,情到濃時當眾錫錫,又一杯乳酪兩份食, sweet到呢!

唔夠喉

飛甩 IT男友後,宋芝齡轉頭已搭上投資界猛人何智恒,男方做過律師行合夥人,現為 HMV執行董事。行埋半年,宋芝齡就成功令男友除低婚戒,得米!

釣到筍盤的宋芝齡,早前同男友戴住情侶手鈪孖咇行又一城,去完家品店睇吓冇乜啱買返屋企,跟住手拖手走去買乳酪雪糕,其間何智恒伸出手,不停在著住白色背心長裙的女友背部掃來掃去,之後二人坐低後含情脈脈對望,一杯雪糕,你一啖,我一啖。

食完甜品,何智恒仲未滿足,行行吓竟然玩突襲,嘴啖女友,兩人在公眾場所嘴住起碼五秒,男友痴纏,宋芝齡受晒,笑得勁冧。直至發現記者鏡頭,何智恒才鬆開女友,急急腳閃走。

男友一啖嘴向宋芝齡,二人肉緊嘴嘴起碼 5秒。

錫完嘴,宋芝齡開心到爆。

去到咖啡店,二人攬住買嘢食,好癡纏。

戴婚戒

早在數月前,宋芝齡同男友去半島酒店歎好西撐枱腳時,亦被本刊撞破。當晚,手上仍戴住婚戒的何智恒表現避忌。

「嗰晚佢兩個 request坐廚師枱,即係喺廚房出面自成一國,其他客人唔會見到佢哋,都食咗三粒鐘先走,個男嘅仲係揸保時捷。」知情者透露。

對於男友已婚,宋芝齡大方承認。

「大家係成年人,啲嘢一定係清清楚楚先行埋一齊!(佢好有家底?)咁講真,我識嗰啲都 OK㗎!咁我都唔差㗎喎!」。

當晚宋芝齡坐上男友價值 90萬的波子 Jeep齊齊返歸。

數月前,二人到半島酒店撐枱腳,當時何智恒手上仲戴住婚戒。

12年宋芝齡在銅鑼灣經營韓式餐廳「 ling ling house」,當時 IT男友日日幫手看鋪,但開業唔夠兩年就執笠。

96年參選港姐,宋芝齡空手而回,在無綫多年亦冇乜代表作。

收購 HMV

做過律師的何智恒( Gilbert),是澳洲悉尼大學商業及法學學士,曾任職法朗克律師行及新世界發展有限公司高級投資總監。大有來頭的他,擁有廿多間上市公司,主力投資科技業務, 07年創辦 AID Partner(即匯友資本),去年與合夥人胡景邵斥資 1.14億,收購 HMV IP權利,在內地、香港及新加坡等地拓展 HMV業務。上月,公布 HMV於中環開設萬呎分店外,早前又斥資 200萬美元,購入自動駕駛汽車 Zoox 1.9%股權。何智恒現居西半山杏彤苑單位,市值約二千七百萬,相當有米。

承認同宋芝齡拍拖的何智恒聲稱和太太已分居,「分咗居幾個月,有問題已經一段時間,(宋芝齡係第三者?)絕對唔係,我唔想佢俾人標籤。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!