掃呢頁CODE去手機

2016年9月1日 星期四

點到你唔服 黃秋生 [壹週刊 - 1382] __,秋生,黃秋生,M1,

結婚但不同居嘅黃秋生夫婦,二人關係並冇因為男方嘅花邊新聞而受影響,外人睇怪,當事人樂在其中。同你吟一吟點到你唔服 黃秋生黃秋生講過,「好多人覺得怪,但結婚後一齊住,冇自己空間,老婆講多句大家就嘈交,分開住,我哋關係更好""」女星女模女助手,同佢傳過緋聞嘅,有排數,但正印對另一半嘅霧水情緣,一直隻眼開隻眼閉。以靜制動,係work嘅。唔係口講,上星期二(八月二十三日),《壹》仔見到秋生拖住老婆吳惠貞, ...


結婚但不同居嘅黃秋生夫婦,二人關係並冇因為男方嘅花邊新聞而受影響,外人睇怪,當事人樂在其中。

同你吟一吟

點到你唔服 黃秋生

黃秋生講過,「好多人覺得怪,但結婚後一齊住,冇自己空間,老婆講多句大家就嘈交,分開住,我哋關係更好""」

女星女模女助手,同佢傳過緋聞嘅,有排數,但正印對另一半嘅霧水情緣,一直隻眼開隻眼閉。

以靜制動,係 work嘅。唔係口講,上星期二(八月二十三日),《壹》仔見到秋生拖住老婆吳惠貞,帶埋細仔黃煜政一家人喺銅鑼灣食完飯,再一齊去咗 IKEA買屋企嘢,同老婆有傾有講嘅秋生,滿面笑容,個樣開心過上台攞獎。

內外都拿捏得咁好,黃秋生,佩服佩服!

搭膊

拖手

喺宜家買咗一大袋,之後秋生去藥房買嘢,老婆吳惠貞幫手拎住先。

黃秋生大仔俾人話似周杰倫,其實佢細仔都一樣。

爭取時間去 shopping,一家三口開飯,食唔夠一個鐘就走。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!