掃呢頁CODE去手機

2016年9月1日 星期四

何超鳳拐住送細女走 [壹週刊 - 1382] __,何超鳳,超鳳,何超儀,何超,M1,

同你吟一吟何超鳳拐住送細女走暑假眨眼就放完,好多喺外國讀書嘅囝囝囡囡,呢兩個禮拜都陸陸續續離開香港,起程返去準備開學。呢一晚(十九日),就見到何超鳳,送細女Gillian(何倩珩)機。之前同屋企人出埠度假,點知意外跌斷腳嘅何超鳳,就算扶住柺杖,都堅持親自送個女去機場。做完登機手續寄晒行李,兩母女加埋一齊返去開學嘅Gillian男友,戙喺離境大堂傾到十一點幾,直到差不多要入閘,廿四孝媽咪先由工人陪住 ...


同你吟一吟

何超鳳拐住送細女走

暑假眨眼就放完,好多喺外國讀書嘅囝囝囡囡,呢兩個禮拜都陸陸續續離開香港,起程返去準備開學。呢一晚(十九日),就見到何超鳳,送細女 Gillian(何倩珩)機。之前同屋企人出埠度假,點知意外跌斷腳嘅何超鳳,就算扶住柺杖,都堅持親自送個女去機場。

做完登機手續寄晒行李,兩母女加埋一齊返去開學嘅 Gillian男友,戙喺離境大堂傾到十一點幾,直到差不多要入閘,廿四孝媽咪先由工人陪住,慢慢拐住行上去機場落車區離開。第二日放工時間,又喺數碼港見到何超鳳,今次更加要出動輪椅。

即係咁,醫生同佢講隻腳要兩個月先好番,而家先至話過得一半,咁頻撲,掂唔掂㗎!

同媽咪傾到十一點幾, Gillian繑住男友,一齊行去入閘上機。

樂極生悲!旅行整斷右腳嘅何超鳳,扶住枴杖,慢慢撐上去機場落客區上車。

第二日( 20/8),何超鳳帶埋輪椅出動,離開數碼港時由外傭扶上車,司機就幫手收起輪椅。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!