掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

許冠文等車搵嘢𥄫 [壹週刊 - 1385] __,許冠文,M1,

同你吟一吟許冠文等車搵嘢𥄫等巴士等飛機等老婆甚至等收工,喺呢段可長可短嘅時間,傾電話捉Pokemon又或者瞓陣先都得。許冠文就揀咗睇書同𥄫嘢。電子書啲字又細又密,許冠文睇咗陣都要搵啲遠嘢望吓。早個禮拜六,下午茶時間,《壹》仔响中環置地文華外面,見到許冠文一支公戙咗喺度等車接,74歲UncleHui唔嘥時間,一邊loop住部手機,睇住電子書嚟等;但啲字細到咁,睇到咁上下就眼攰,搵啲遠嘢望吓先!嗱嗱嗱 ...


同你吟一吟

許冠文等車搵嘢𥄫

等巴士等飛機等老婆甚至等收工,喺呢段可長可短嘅時間,傾電話捉 Pokemon又或者瞓陣先都得。許冠文就揀咗睇書同𥄫嘢。

電子書啲字又細又密,許冠文睇咗陣都要搵啲遠嘢望吓。

早個禮拜六,下午茶時間,《壹》仔响中環置地文華外面,見到許冠文一支公戙咗喺度等車接, 74歲 Uncle Hui唔嘥時間,一邊 loop住部手機,睇住電子書嚟等;但啲字細到咁,睇到咁上下就眼攰,搵啲遠嘢望吓先!

嗱嗱嗱,前面人堆就有個著裙嘅馬尾女子,對腳雖然唔算長,不過勝在白滑,都叫做睇得吓。

就喺呢個 moment,司機終於塞到嚟,啱啱好!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!