掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

許晉亨家族斷簡氏龍脈 [壹週刊 - 1385 - 財經] __,許晉亨,M1,

「愛園」是許愛周於一九五七年向猶太人馬勒(E.BMoller)購入,莊園成為許愛周的墓地,屋前豎立了他的銅像。許晉亨(右圖)屬許氏第三代。中環人語許晉亨家族斷簡氏龍脈由許晉亨家族持有的「愛園」,最近入紙向城規會申請,把愛園外圍的地皮興建廿五層高豪宅,能遠眺附近粉嶺高爾夫球會以及「特首度假別墅」,不過附近以簡炳墀為首的松柏塱村居民就大力反對,謂興建豪宅之處正是松柏塱村龍脈所經之處,怕打樁時震到龍脈, ...


「愛園」是許愛周於一九五七年向猶太人馬勒( E.B Moller)購入,莊園成為許愛周的墓地,屋前豎立了他的銅像。許晉亨(右圖)屬許氏第三代。

中環人語

許晉亨家族斷簡氏龍脈

由許晉亨家族持有的「愛園」,最近入紙向城規會申請,把愛園外圍的地皮興建廿五層高豪宅,能遠眺附近粉嶺高爾夫球會以及「特首度假別墅」,不過附近以簡炳墀為首的松柏塱村居民就大力反對,謂興建豪宅之處正是松柏塱村龍脈所經之處,怕打樁時震到龍脈,影響風水,村民之說未必冇道理,「愛園」入面其實安葬了許晉亨阿爺許愛周,許愛周是上世紀富豪,買入「愛園」時已年屆七十六歲,又點會唔識揀塊風水地嚟俾自己呢?

湯唯去 IFC坐月

影星湯唯(右)八月在香港誕下女兒,但坐月則到上海 IFC內的「月子公寓」,貪其服務夠周到。

新地在上海的 IFC有商場、寫字樓及公寓,最和味的租客並非什麼國際名牌,而係「月子公寓」,就連影星湯唯生完都去嗰度坐月。上海 IFC引入咗來自台灣的月子公寓,咩名費事賣廣告,有齊中、西醫陪坐月,未包住宿要十幾萬人仔一個月, IFC有埋 service apartment一條龍服務,呢盤生意新地租務部員工都笑到震,謂小三、小四喺度坐月,唔怕大婆殺到!

中環寸嘴

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

我周街都忠實 fans呀!

銀行佬邀請我去新加坡食餐飯兼欣賞 Formula 1賽車,我見係大場面,同場仲有亞太區有級數客仔喺度,即管買張頭等機票去現吓身,吖,咁啱撞到香港嚟 private banker,一見我就話:「啊楊生,我買第一時間就係睇你專欄。」唓,我貢獻咗五十幾期稿,喺街撞到人都「 claim」話係我忠實 fans,我早排「脫稿」兩期,啲友就寸我話終於都要休息吓,啲友都唔知我不斷「進化」緊,不斷學嘢,否則變化石,以前坡佬學我哋嘢,而家香港形勢比人弱,就驅使到我去新加坡學吓嘢;去到個 dinner, Citibank private banking個美國阿頭,另一個亞太區阿頭,兩個「哼哈二將」主動捉住我合照,梗係啦,我誠意搭夠,全場得我一個香港客仔,其他都係亞太區富三代多,咁我都識做,心口掛住把「 Citibank」風扇仔,滴住汗欣賞 Formula 1,取吓經;我搞慈善 ball, Citibank都幫手同我買張枱,呢啲叫做「互撐」,以保持良好關係。聽講今年新加坡第九年搞 F1,都唔夠 sponsorship,分分鐘俾中東佬搶咗嚟搞,橫掂阿布扎比起咗個賽車場都未搞過乜。

嗱,香港下個月學人搞 Formula E,我今趟來新加坡都冇蝕底,起碼到時要 comment Formula E都有少少把炮。

花旗嘅私人銀行佬喺紐約親自飛到新加坡,同我哋呢啲客仔見吓面,仲主動提出同我合照呀,十足兩個「哼哈二將」咁!

人哋坡佬識包裝夠國際化,最後一晚 Formula 1放吓煙花,幾有氣勢,香港淨係 target大陸客。

主席升天堂 股價有希望

景福( 280)主席楊秉堅( Alan)喺美國過身,股價即彈升,冇計吖,大家都憧憬賣盤,其實 Alan十幾年前已患上胰臟癌,醫生本來話佢冇命,所以佢對生死睇得好開,因為每活多一天都是賺返嚟,楊秉堅對家族的景福珠寶生意一向毫無興趣,佢老哥醉心文化藝術,創辦高檔時裝品牌 Blanc de Chine,出名做中山裝,不過經常蝕錢最後賣咗盤。自認老豆楊志雲,即美麗華酒店創辦人都冇佢符,只不過今年三月以七十三歲之齡,臨危受命接手景福主席一職,可以睇到最唔願做景福嘅楊秉堅都要拋個身出來,應該真係後繼無人!

楊秉堅(左)生前與太太不時香港、美國兩邊走。

Blanc de Chine是高級時裝店,以中山裝打響名堂。

景福珠寶在中環的旗艦店,全幢物業由楊氏家族的私人公司持有。


鍾意就快D Share啦!