掃呢頁CODE去手機

2016年9月29日 星期四

楊羚肥得順眼 [壹週刊 - 1386] __,楊羚,M1,

望住薯片零食,楊羚對腳無法移動。同你吟一吟楊羚肥得順眼舊年大台重播神劇《大時代》,喺劇中做劉青雲(方展博)細妹方敏嘅楊羚,亦俾人摷番出嚟講近況。○○年嫁人生埋一仔一女後,一發不可收拾變花師奶嘅楊羚所有時間都俾晒屋企,除非有接戲或者拍港台劇,先會刻意減吓,費事嚇親人。上星期一(九月十九日),《壹》仔喺圓方見到楊羚,同個打扮中性嘅四眼女子喺超市上糧。講真,楊羚啲手手腳腳唔太肥,但衰在心口多肉,個身望落 ...


望住薯片零食,楊羚對腳無法移動。

同你吟一吟

楊羚肥得順眼

舊年大台重播神劇《大時代》,喺劇中做劉青雲(方展博)細妹方敏嘅楊羚,亦俾人摷番出嚟講近況。

○○年嫁人生埋一仔一女後,一發不可收拾變花師奶嘅楊羚所有時間都俾晒屋企,除非有接戲或者拍港台劇,先會刻意減吓,費事嚇親人。

上星期一(九月十九日),《壹》仔喺圓方見到楊羚,同個打扮中性嘅四眼女子喺超市上糧。講真,楊羚啲手手腳腳唔太肥,但衰在心口多肉,個身望落勁厚,其實重災區應該係塊面,圓到冇晒頸,成個保齡球咁。

又如何?楊羚行到零食區,啲薯片就好似磁鐵咁,立即被吸住。係囉,開心就好,肯肯定比啲整呢度、執嗰度嘅順眼。

著黑遮到個身,但塊面就""

喺神劇《大時代》入面,楊羚(左一)同李麗珍都係劉青雲細妹。

○九年出山客串《竊聽風雲》做古天樂老婆,雖然戲份唔多,但卻被讚好戲。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!