掃呢頁CODE去手機

2016年9月6日 星期二

【其他參賽者仲爆…】「牙佬」袁偉豪15歲選《YES!》 設「投訴」熱線? __,袁偉豪,

【其他參賽者仲爆…】「牙佬」袁偉豪15歲選《YES!》設「投訴」熱線?2016-09-0612:44:00HKT同屆校花。呢張剪報,就係當年校花剪存。上埋封面(都係來自校花個blog)校花校草擺出乖乖pose做model,green得好可愛。(圖片來自校花個blog)牙佬袁偉豪,型到裂,講起佢,一個字,man。Man到盡,袁偉豪就俾啲驚喜大家,一個字:娘。大家都知(應該係知嘅…),袁偉豪當年參選第 ...


【其他參賽者仲爆…】「牙佬」袁偉豪15歲選《YES!》 設「投訴」熱線?

2016-09-06 12:44:00 HKT







同屆校花。呢張剪報,就係當年校花剪存。



上埋封面 (都係來自校花個blog)



校花校草擺出乖乖pose做model,green得好可愛。(圖片來自校花個blog)



牙佬袁偉豪,型到裂,講起佢,一個字,man。

Man到盡,袁偉豪就俾啲驚喜大家,一個字:娘。

大家都知(應該係知嘅…),袁偉豪當年參選第一屆《YES!》校花校草選舉入行…當年佢15歲,即係,20年前。

噚日,袁偉豪喺ig貼咗呢張毀年嘅相——應該係列入出賣朋友系列,冇錯,就係佢當年選校草嘅look。空氣蔭,面圓圓,托腮,濃濃的脂粉味,完全係90年代經典look無誤。

呢張圖,重點當然唔止袁偉豪一個,仲有其他參賽者……唔……一句到尾,好MK囉,又有啲好毒L feel。髮型方面,三七分界同中間分界最受歡迎。而咁多個MK裡面,讀新法書院嘅袁偉豪已經係最唔MK嗰個,所以勝出都好合理。

咁袁偉豪自己點講呢?佢喺ig寫道:「人哋話女大十八變!男其實咪係一樣多謝yes#校草」無驚喜。反而網民留言就極度踴躍:

「究竟參選啲人係咩心態?」「校草投票熱線睇錯咗『投訴』熱線」「2號係削骨還父」「其他應該誤會左校草嘅意思」「05點解20歲仲讀緊中學」「如果係今日呢D應該係要去搵Jacquelin嘅廣告海報」「我以為cap啲樣衰相,原來選校草」「審美觀真係不斷變」

喂呀……

咁校花呢?有!睇圖


鍾意就快D Share啦!