掃呢頁CODE去手機

2016年9月2日 星期五

【識咗16年】今年先知何潤東有另一半 徐若瑄:心裡帶著傷來喝喜酒 __,何潤東,徐若瑄,

【短片】【識咗16年】今年先知何潤東有另一半徐若瑄:心裡帶著傷來喝喜酒2016-09-0120:59:00HKT徐若瑄講笑話:「心裡帶著傷來喝喜酒。」(台灣蘋果日報圖片)孫儷話冇嘢教何潤東。(台灣蘋果日報圖片)(台灣蘋果日報圖片)(台灣蘋果日報圖片)(台灣蘋果日報圖片)(台灣蘋果日報圖片)(台灣蘋果日報圖片)何潤東同拍拖9年女友林靜儀(Peggy)今年3月註冊,今日喺台北補辦儀式,朝早接完新娘後, ...


【短片】【識咗16年】今年先知何潤東有另一半 徐若瑄:心裡帶著傷來喝喜酒

2016-09-01 20:59:00 HKT



徐若瑄講笑話:「心裡帶著傷來喝喜酒。」(台灣蘋果日報圖片)



孫儷話冇嘢教何潤東。(台灣蘋果日報圖片)



(台灣蘋果日報圖片)



(台灣蘋果日報圖片)



(台灣蘋果日報圖片)



(台灣蘋果日報圖片)



(台灣蘋果日報圖片)

何潤東同拍拖9年女友林靜儀(Peggy)今年3月註冊,今日喺台北補辦儀式,朝早接完新娘後,夜晚就喺寒舍艾美酒店擺酒,設宴53圍,其中有兩圍更邀請24名粉絲觀禮。

出席賓客有相識多年嘅徐若瑄、《甄嬛傳》女星孫儷及拍擋李東學、蕭敬騰就會做嘉賓。專登喺新加坡返嚟飲嘅徐若瑄,就同細佬、家姐兩公婆嚟飲,佢喺台上即催何潤東早生貴子,仲講笑話:「心裡帶著傷來喝喜酒,認識他16年,與Peter情同家人,但到今年才知道他有另一半,不禁虧他有偶像包袱。」

另外,孫儷就話自己出道第一部戲就同何潤東合作,記者叫佢分享婚姻維繫方法時,佢講笑話:「他不需要,我才該向他取經,他是很會製造氣氛的男孩子。」當問到生BB祕訣時,孫儷就話:「他是男孩子,我是女孩子,沒得分享!」


鍾意就快D Share啦!