網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月13日 星期二

【幾層豪宅戴上身?】莫文蔚晒1.7億珠寶 __,莫文蔚,

小編好想做Karen嘅仔女…歌手莫文蔚(Karen)現身澳門出席名貴鐘錶及珠寶品牌蕭邦永利皇宮新店開幕酒會,擔任剪綵嘉賓的Karen戴上價值1.7億港元的品牌瑰麗珠寶亮相,談及她戴了整層豪宅上身,她表示從未試過一次戴如此貴重的首飾,不懂形容自己的心情:「2隻耳仔簡直係戴住幾層豪宅。(自己有冇儲首飾?)未去到呢個階段住,但我媽咪、婆婆都留番好多佢哋以前戴過嘅手錶、頸鍊、手鈪畀我,係寶藏嚟,唔係講價值 ...




其他影片:>>






小編好想做Karen嘅仔女…

歌手莫文蔚(Karen)現身澳門出席名貴鐘錶及珠寶品牌蕭邦永利皇宮新店開幕酒會,擔任剪綵嘉賓的Karen戴上價值1.7億港元的品牌瑰麗珠寶亮相,談及她戴了整層豪宅上身,她表示從未試過一次戴如此貴重的首飾,不懂形容自己的心情:「2隻耳仔簡直係戴住幾層豪宅。(自己有冇儲首飾?)未去到呢個階段住,但我媽咪、婆婆都留番好多佢哋以前戴過嘅手錶、頸鍊、手鈪畀我,係寶藏嚟,唔係講價值,係愛你嘅人留畀你嘅嘢,更珍貴。(你唔生BB點傳畀下一代?)捐出嚟做善事,橫掂都帶唔走架嘛。」又謂人不是說有多富有,反而將財富轉為愛心幫助人更開心。她續透露老公很sweet,每年周年紀念日均會花心思送不同款式的戎指給自己,笑言不久便戴滿了手指及腳趾。

預告巡唱玩直播

談及今日是已故巨星張國榮(哥哥)的六十歲誕辰,Karen表示自己時不時便會憶起哥哥,因二人擁有很多開心的回憶時光,續說:「佢畀好多機會提攜後輩,咩都預我一份,佢開巡唱搵我做嘉賓都係其次,係我睇住佢點做一場騷,從中學到、吸收到好多嘢,學以致用喺自己依家嘅騷度。」又謂自己將於10月舉行巡唱最後一場,屆時會大玩現場直播:「想畀新嘅視覺效果觀眾,因為唔係個個歌迷都嚟到,嚟唔到嘅歌迷都可以置身現場咁。」

望搞「勁嘢」紀念哥哥

談及歌手古巨基及藝人古天樂合體演唱哥哥的經典歌曲《當年情》來紀念他,Karen表示今天有見到人轉發,但未聽二人唱的版本。問到Karen會否在巡唱時亦會唱番首哥哥的歌?她說:「我覺得可以用唔同方式去紀念或思念一個人,如果我唱哥哥嘅歌實在太至所當然啦,要諗啲再勁啲嘅嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!