網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月4日 星期日

終於修成正果 舒淇馮德倫兜兜轉轉20年 __,馮德倫,舒淇,

終於修成正果舒淇馮德倫兜兜轉轉20年舒淇同馮德倫宣佈結婚啦!你睇佢哋啲婚照,真係甜到漏㗎! 跟據舒淇經理人講,佢哋兩個應該係布拉格結婚,一切都嚟得好突然,所以冇任何婚宴同Party。佢哋仲發表咗一張結婚啟事,內容話︰「我哋相識咗二十年,相戀四年.決定互纏一世。我們結婚了!」由於太過突然,佢哋都怕大家諗多咗,仲專登remind大家舒淇並唔係有咗。98年佢哋兩個由拍《美少年之戀》開始認識,雖然傳過緋聞 ...






  • 其他影片:>>






  • 終於修成正果 舒淇馮德倫兜兜轉轉20年
  • 舒淇同馮德倫宣佈結婚啦! 你睇佢哋啲婚照,真係甜到漏㗎! 跟據舒淇經理人講,佢哋兩個應該係布拉格結婚,一切都嚟得好突然,所以冇任何婚宴同Party。

    佢哋仲發表咗一張結婚啟事,內容話︰「我哋相識咗二十年,相戀四年 .決定互纏一世。我們結婚了! 」由於太過突然,佢哋都怕大家諗多咗,仲專登remind大家舒淇並唔係有咗。98年佢哋兩個由拍《美少年之戀》開始認識,雖然傳過緋聞,但係馮德倫其後同莫文蔚拍拖,而舒淇就同黎明傳緋聞。

    之後兩個係感情路上都係兜來兜去,只係keep住好朋友關係。直到14年,舒淇po咗張馮德倫同貓貓食飯相,戀情正式浮上面。前排兩個再po合照,唔少網民催佢哋結婚,依家終於成真啦!

    鍾意就快D Share啦!