網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月11日 星期日

港姐2016:港姐素顏出沒!三大驚嚇佳麗曝光 __,港姐,

無P圖,無搵角度,港姐素顏原汁原味送畀大家~《2016香港小姐競選》決賽將於今晚舉行,一眾準港姐於早上九時許返到電視城作最後準備,今年的港姐都十分醒目,即使素顏返TVB,個個都戴上墨鏡,而且笑容十足,未顯疲態!2號劉穎鏇搭的士返TVB,直言心情緊張,10號單文柔更拉喼現身,未有失眠的她竟笑指好眼瞓,6號馮盈盈與3號張寶兒就一齊返,不過盈盈油光臉面,額頭更油到發光,二人都謂心情緊張,盈盈更謂昨晚欣賞 ...




其他影片:>>






無P圖,無搵角度,港姐素顏原汁原味送畀大家~

《2016香港小姐競選》決賽將於今晚舉行,一眾準港姐於早上九時許返到電視城作最後準備,今年的港姐都十分醒目,即使素顏返TVB,個個都戴上墨鏡,而且笑容十足,未顯疲態!

2號劉穎鏇搭的士返TVB,直言心情緊張,10號單文柔更拉喼現身,未有失眠的她竟笑指好眼瞓,6號馮盈盈與3號張寶兒就一齊返,不過盈盈油光臉面,額頭更油到發光,二人都謂心情緊張,盈盈更謂昨晚欣賞完港男的演出後,望今日自己作為主角有更好的演出。

7號陳雅思則在TVB門口獲女粉絲送上打氣禮物,她透露是由她參選以來的照片集,對她而言尤如打了一支強心針。

未幾8號阮嘉敏、9號陳睿雯、4號代蓮曦丹美及5號蘇韻姿亦齊齊現身,四人不緊張之餘更指比之前瞓得好。1號關可欣現身時卻不慎露bra帶,又在大熱天時戴頸巾,她笑謂是為了Keep住熱情。

總括嚟講,喺十位準港姐入面,素顏度最驚嚇,除咗首推大熱馮盈盈外,單文柔同張寶兒都有啲得人驚,因為前者望落成個生痘痘嘅男人,後者就唔知點解望落令人諗起溥儀...希望佢哋今晚化咗妝之後,會脫胎換骨


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!