掃呢頁CODE去手機

2016年9月19日 星期一

【分手要高調】24歲吳若希宣佈同澳門闊少分手:我又恢復單身啦 __,吳若希,

吳若希自從今年7月頭,公開同澳門闊少男友AlexHo嘅關係,被爆二人蜜遊泰國,跟手是非一單接一單……男嘅即刻俾人踢爆有個model女友TobySin,吳若希做咗第三者,但Alex深夜發聲明力證自己係單身,但係話口未完,再爆出Alex坦白認同Toby有肉體轇轕,若希最終選擇接受男友嘅過去(新聞連結:http://bit.ly/29ndQ8z),拍拖時二人不時去外遊……去過峇里、台灣,又話視對方為結婚 ...




其他影片:>>






吳若希自從今年7月頭,公開同澳門闊少男友Alex Ho嘅關係,被爆二人蜜遊泰國,跟手是非一單接一單……男嘅即刻俾人踢爆有個model女友Toby Sin,吳若希做咗第三者,但Alex深夜發聲明力證自己係單身,但係話口未完,再爆出Alex坦白認同Toby有肉體轇轕,若希最終選擇接受男友嘅過去(新聞連結:http://bit.ly/29ndQ8z),拍拖時二人不時去外遊……去過峇里、台灣,又話視對方為結婚對象。公開戀情兩個月…即分手收場!!!!24歲吳若希今早喺網上宣佈同男友Alex分手,留言:「既然認愛的時候那麼高調,那分手也要高調點~各位,我又恢復單身」問吳若希點解分手?係咪發現男友背叛?佢短訊回覆傳媒:「我唔會答㗎喇!」問到心情如何?佢表示:「ok!」之前有指兩人今年3月拍拖時,吳若希即找相士夾彼此時辰八字,當時師傅同佢講話佢哋好夾,叫相處吓先,啱先慢慢發展,有傳吳若希打算兩年後出嫁。點知拍拖短短半年就分咗手!

吳若希今日喺ig同微博宣布分手。 估唔到得兩個月貨仔。 分手要高調。
之前成日孖住旅行。 泰國旅行爆戀情。
(吳若希微博圖片)

鍾意就快D Share啦!