掃呢頁CODE去手機

2016年9月24日 星期六

李姿敏:明年澳洲行禮 28歲李姿敏嫁52歲練馬師 __,

真係恭喜晒!活躍馬圈的2009年港姐亞軍李姿敏(Germaine)傳出婚訊,同屆的冠軍港姐劉倩婷亦報以恭喜。52歲澳洲籍練馬師賀賢早前向28歲的Germaine求婚成功,兩人將於下年年中於澳洲舉行婚禮,之後返港補擺婚宴,婚後二人留港發展,喜歡孩子的Germaine打算婚後不設防!Germaine向《東網》說:「我哋想要驚喜,之後有咗嘅話,會等到生出嚟先想知係仔定女!(已經有喜?)唔係!(倩婷教生B ...




其他影片:>>






真係恭喜晒!

活躍馬圈的2009年港姐亞軍李姿敏(Germaine)傳出婚訊,同屆的冠軍港姐劉倩婷亦報以恭喜。

52歲澳洲籍練馬師賀賢早前向28歲的Germaine求婚成功,兩人將於下年年中於澳洲舉行婚禮,之後返港補擺婚宴,婚後二人留港發展,喜歡孩子的Germaine打算婚後不設防!Germaine向《東網》說:「我哋想要驚喜,之後有咗嘅話,會等到生出嚟先想知係仔定女!(已經有喜?)唔係!(倩婷教生BB心得?)有呀!佢話要教我湊仔經,仲要留番陪月資料畀我!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!