掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

張嘉兒:【痛到狂嘔】32歲張嘉兒順產誕6磅B女 __,張嘉兒,

痛到嘔完又嘔,真係陰功。港姐界又多一單喜訊喇!前港姐張嘉兒昨日下午自然分娩誕下女兒,B女重六磅,更已改英文名Leora。張嘉兒接受《東網》訪問時坦言很開心,除透露老公有入產房剪臍帶,更謂B女樣子精致,輪廓相當清楚,眼線亦很長。問到B女似她還是老公時,嘉兒謂:「一半一半啦!因為屋企人話似我,有啲朋友就話似我先生,我今日已經可以落地行,不過就要慢慢行,因為我自己餵母乳,所以餵完行路時會有啲頭暈,但係今 ...


痛到嘔完又嘔,真係陰功。港姐界又多一單喜訊喇!前港姐張嘉兒昨日下午自然分娩誕下女兒,B女重六磅,更已改英文名Leora。張嘉兒接受《東網》訪問時坦言很開心,除透露老公有入產房剪臍帶,更謂B女樣子精致,輪廓相當清楚,眼線亦很長。問到B女似她還是老公時,嘉兒謂:「一半一半因為屋企人話似我,有啲朋友就話似我先生,我今日已經可以落地行,不過就要慢慢行,因為我自己餵母乳,所以餵完行路時會有啲頭暈,但係今 ...


痛到嘔完又嘔,真係陰功。

港姐界又多一單喜訊喇!前港姐張嘉兒昨日下午自然分娩誕下女兒,B女重六磅,更已改英文名Leora。

張嘉兒接受《東網》訪問時坦言很開心,除透露老公有入產房剪臍帶,更謂B女樣子精致,輪廓相當清楚,眼線亦很長。問到B女似她還是老公時,嘉兒謂:「一半一半因為屋企人話似我,有啲朋友就話似我先生,我今日已經可以落地行,不過就要慢慢行,因為我自己餵母乳,所以餵完行路時會有啲頭暈,但係今日餵母乳時都好成功,所以都好開心。」

她又坦言生B過程很痛,更痛了至少12小時才成功誕下女兒,她謂:「比我想像中痛,真係痛到嘔咗出嚟。生之前又痛到嘔,生完之後都有嘔,但都好滿足、好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!