網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月26日 星期一

趙哲妤:由歌手變選美冠軍 33C趙哲妤緋聞成呎厚 __,趙哲妤,選美,

趙哲妤嘅緋聞真係成呎厚…一齊嚟重溫一下~下月踏入29歲的趙哲妤(Uny)擁有33C驕人身段,她曾加入性感女子組合JellyGirls,2010年參選中國小姐成為港區冠軍兼在總決賽中勇奪季軍,又曾於2011年推出噴血水着寫真。Uny有腦又有身材,先後在英國UniversityofSunderland攻讀工商管理學士,以及英國MiddlesexUniversity攻讀新聞系外,還在香港修讀英語碩士課程 ...


趙哲妤嘅緋聞真係成呎厚…一齊嚟重溫一下~

下月踏入29歲的趙哲妤(Uny)擁有33C驕人身段,她曾加入性感女子組合Jelly Girls,2010年參選中國小姐成為港區冠軍兼在總決賽中勇奪季軍,又曾於2011年推出噴血水着寫真。Uny有腦又有身材,先後在英國University of Sunderland攻讀工商管理學士,以及英國Middlesex University攻讀新聞系外,還在香港修讀英語碩士課程。

不過最為人津津樂道的,莫過於是Uny追求者眾多及緋聞不少,包括歌手鄭欣宜舊愛Mark Ryan等,前年被拍到與周麗淇前男友兼紗廠太子爺Eric車廂激戰,去年又被拍得與投資公司老闆Jeff疑似去酒店等。由歌手變選美冠軍再成為模特兒,Uny近年積極從政並曾參選區議員,之前曾擔任有線主播,雖然多個身份但未有令其經濟顯著改善,今年5月時自爆因被舊愛騙去六位數字積蓄,搞到要變賣手袋紓困。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!