網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月28日 星期三

【自封波牛】34E陳偉琪胸壓沙灘晒籃球 __,陳偉琪,

波牛一出,認真嚇窒全世界!34E無綫「新咪神」陳偉琪(Vicky)好識照顧粉絲,成日都喺社交網站大晒泳衣相,同大家分享其美好身段。尋晚Vicky又派冰淇淋,上載咗張着住黑色比堅尼趴喺沙灘嘅相,不嬲都有打開波嘅佢,仲一手攬住個籃球留言話:「Romanceyou'llrememberforalifetime.Reality,you'restuckforalifetime.Intheend,我愛我的籃球 ...




其他影片:>>






波牛一出,認真嚇窒全世界!

34E無綫「新咪神」陳偉琪(Vicky)好識照顧粉絲,成日都喺社交網站大晒泳衣相,同大家分享其美好身段。尋晚Vicky又派冰淇淋,上載咗張着住黑色比堅尼趴喺沙灘嘅相,不嬲都有打開波嘅佢,仲一手攬住個籃球留言話:「Romance you'll remember for a lifetime. Reality, you're stuck for a life time. In the end,我愛我的籃球。(你會記住最浪漫嘅事,但現實中你會糾結於一些事上。最後我只想說,我愛我的籃球。」佢仲Hashtag自己做波牛琪,真係睇佢唔出咁鍾意打波喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!