網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月6日 星期二

35D禤嘉儀鬥波贏奇招 身材勁唔阻運動 __,禤嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

今期SunnyGirl有擁35D身材嘅Ivy!擁35D勁爆身材的𡃁模禤嘉儀(Ivy),性格活潑爽朗,喜歡打籃球、排球、游泳及跳舞,她自揭自小就經常與男生對打籃球,好友都視她為男人,甚少遇到好色之徒借打波抽水,她說:「多數男仔都會讓我,我亦有特別招數贏佢哋,例如紮起兩條辮,佢哋一埋身我就揈頭嚇走佢哋!(遇過鹹豬手?)冇乜,多數畀男仔笑我肥,話我腩肉同大髀肉好勁。我平時打波好密實,唔想畀人睇到啲肉。」 ...


今期Sunny Girl有擁35D身材嘅Ivy!

擁35D勁爆身材的𡃁模禤嘉儀(Ivy),性格活潑爽朗,喜歡打籃球、排球、游泳及跳舞,她自揭自小就經常與男生對打籃球,好友都視她為男人,甚少遇到好色之徒借打波抽水,她說:「多數男仔都會讓我,我亦有特別招數贏佢哋,例如紮起兩條辮,佢哋一埋身我就揈頭嚇走佢哋!(遇過鹹豬手?)冇乜,多數畀男仔笑我肥,話我腩肉同大髀肉好勁。我平時打波好密實,唔想畀人睇到啲肉。」

朋友的冷嘲熱諷令Ivy下決心減肥,她最近不停做Gym搣走肉感,希望令身形變得結實突出腰線,最想瘦身不瘦胸,她說:「依家胸部Size夠用,希望減咗都仲Keep到。(大胸做運動會唔會麻煩?)其實戴番合適嘅運動胸圍,阻力細啲就冇問題。」

擇偶首選電眼男

雖然性格男仔頭,但Ivy跟時下少女一樣愛睇韓劇迷Oppa,最冧《太陽的後裔》配角晉久,大讚他比主角宋仲基更Man!問到擇偶條件,她認為最重要的是男友有一雙會說話的眼睛及健碩身形:「其實我鍾意男仔眼大,好似識笑又會講嘢咁,因為我對眼細,希望對方基因好啲,第時BB眼仔都靚啲!身形方面,佢要高過我,有啲肉地OK,而且我鍾意食,佢可以陪我周遊列國食嘢!」Ivy講到食即滔滔不絕,又自誇性格絕不「港女」:「氹我方法好簡單,就係帶我去食自助餐,我唔使要咩名牌同貴禮物。」

Profile

禤嘉儀(Ivy)

年齡:23

身高:1米65

三圍:35D、25、33

星座:金牛座

簡歷:曾擔任無綫世界盃宣傳天使「世波女」及參與Super Sexy Hero寫真集,有「白淨莊思明」之稱。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!