掃呢頁CODE去手機

2016年9月29日 星期四

開門利是得$3800 張名雅被唱爆 [壹週刊 - 1386] __,張名雅,M1,

三十多對龍鳳鈪由手戴到上頸,贊助㗎?娛樂偵訊開門利是得$3800 張名雅被唱爆在洲際酒店筵開40席,高調嫁律師男友蔡錦豪的12年港姐冠軍張名雅,婚宴上大晒鑽飾及三十多對龍鳳鈪,派頭十足,但老公接新娘的開門利是僅得3800元,九個姊妹均分,每人唔夠500元,搞到俾人勁唱!虛有其表在facebook放婚紗相自爆婚訊的張名雅,今個月中同律師男友蔡錦豪Joe在洲際酒店舉行婚宴,姊妹團包括何傲兒、陳庭欣、唐 ...


三十多對龍鳳鈪由手戴到上頸,贊助㗎?

娛樂偵訊

開門利是得$3800 張名雅被唱爆

在洲際酒店筵開 40席,高調嫁律師男友蔡錦豪的 12年港姐冠軍張名雅,婚宴上大晒鑽飾及三十多對龍鳳鈪,派頭十足,但老公接新娘的開門利是僅得 3800元,九個姊妹均分,每人唔夠 500元,搞到俾人勁唱!

虛有其表

在 facebook放婚紗相自爆婚訊的張名雅,今個月中同律師男友蔡錦豪 Joe在洲際酒店舉行婚宴,姊妹團包括何傲兒、陳庭欣、唐貝詩等共九人,但據了解,接新娘當日,新郎封了三千八百元開門利是,勁奀!

「講就講到好豪咁,班姊妹攞到封利是見厚疊疊,以為好重手,點知打開全部一百蚊紙,數埋得三千八,九個姊妹分,每個得四百幾,大家都冇諗過,新郎會出手咁低!」一名無綫人說。

婚禮要大搞,張名雅狂發喜帖請高層及一班港姐,但偏偏冇請同屆的朱千雪,因而鬧出是非,冇份的朱千雪自圓其說:「可能唔夠位,人家有權請邊啲人出席。」但張名雅再加多腳:「唔關位多少問題,好朋友一定預位嘅!」

雖然話「生生發發」好意頭啫,但九位姊妹分 3800元,係咪少咗啲。

八月初,張名雅在 fb放上同男友 Joe的婚紗照自爆婚訊。

婚宴後,張名雅在 fb貼相,表示掛住招呼客人,自己冇啖好食!

唔紅唔請

據張名雅身邊人所指,發帖準則與是否友好無關,只是唔紅唔請。

在《城寨英雄》中,與新娘演好姊妹的阮兒、陳芷尤及周麗欣,一律冇份,反而一班唔多熟的大牌,包括陳凱琳、蔡思貝、胡定欣,甚至袁偉豪,全部收到帖。

「就算唔熟嘅,佢都照派帖,好似黃心穎、湯洛雯同佢根本冇乜兩句,但都照請,除咗收禮,當然係想搞到自己個婚禮星光熠熠咁啦;但係你請人,人哋都未必俾面到,港姐都係得岑杏賢、陳潔玲、劉倩婷嚟咗!」知情者說。

張名雅請飲只請紅人,袁偉豪胡杏兒王君馨及陳展鵬都收到帖,反而在《城寨》好姊妹阮兒、陳芷尤及周麗欣就冇份。

雖然收到喜帖,但同張名雅唔熟的陳凱琳蔡思貝都無去婚宴。

新仇舊恨

張名雅爆冷當選,朱千雪僅得季軍。

2012年香港小姐選舉,是無綫首次以民選一人一票形式進行,最後因網上投票系統的伺服器發生故障,投票失敗,令當時大熱的朱千雪受影響失落后冠,反而張名雅爆冷得冠軍;加上當選後張名雅並不如季軍朱千雪獲無綫力捧,有指因此令二人一直唔妥,在電視城碰面亦不瞅不睬。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!