掃呢頁CODE去手機

2016年9月17日 星期六

【過咗三個月】39歲人妻Kay喊住認陀B:淨係識笑到眼濕濕! __,Kay,謝安琪,

【過咗三個月】39歲人妻Kay喊住認陀B:淨係識笑到眼濕濕!2016-09-1711:23:00HKT恭喜恭喜!39歲人妻Kay謝安琪終於認陀B,呢胎係女,夾埋囝囝張瞻,啱啱好係一個「好」字!恭喜恭喜!阿聰今早於IG貼了老婆個巨肚出嚟,寫道:「成日俾人問到口啞啞,終於可以好正面咁宣佈一件好正面嘅事!我又做爸爸啦!我會繼續愛錫太太!多謝大家嘅祝福!.....期待與我的小公主見面」謝安琪接受《蘋果》電 ...


【過咗三個月】39歲人妻Kay喊住認陀B:淨係識笑到眼濕濕!

2016-09-17 11:23:00 HKT













恭喜恭喜!39歲人妻Kay謝安琪終於認陀B,呢胎係女,夾埋囝囝張瞻,啱啱好係一個「好」字!恭喜恭喜!阿聰今早於IG貼了老婆個巨肚出嚟,寫道:「成日俾人問到口啞啞,終於可以好正面咁宣佈一件好正面嘅事!我又做爸爸啦!我會繼續愛錫太太!多謝大家嘅祝福!.....期待與我的小公主見面」

謝安琪接受《蘋果》電話訪問時,難掩喜悅同激動,報喜時開心到聲都震:「多謝大家呀!係呀係呀!因為我呢……真係唔知講咩好……依家心情好…好開心,真真係……開心到………係喇,就係識笑同埋眼濕濕嗰隻。同埋真係(開始哭)……年紀大咗啦,咁就……咁就……係囉,即係要事事小心,所以多謝大家祝福,好開心,大家都戥我咁開心!多謝你哋!」

張繼聰亦難掩興奮之情,他在電話訪問中說:「過咗三個月,終於可以講得,因為屋企好多老人家,呢胎係囡囡,好開心!太太始終佗第一胎時年輕啲,今次辛苦啲,害喜情況嚴重,作嘔、腰痛、好攰情況比上次明顯好多,好好謝佢呢好乖,成日臥休休息,做媽咪真係好偉大,過咗三個月,依家情況好好多。依家一個好字,我會努力工作搵錢,輔導小朋友做哥哥,佢好開心,始終獨仔嚟講會呷醋,好似畀人分走嘢。」


鍾意就快D Share啦!