掃呢頁CODE去手機

2016年9月28日 星期三

《巾幗3》重生!祥仔親揭解禁之謎 __,祥仔,黎耀祥,阮兆祥,

套劇到底有幾激,搞到當初要雪藏呢?視帝黎耀祥(祥仔)在將軍澳出席myTVSUPER《巾幗梟雄之諜血長天》「解禁響天下」記者會,劇集拍攝三年後終於解禁出街,當時盛傳因黎耀祥的一場被雞姦戲,加上劇集有不少強姦、色情場面,而令劇集慘入雪櫃。現在劇集重出生天,宣傳亦強調「一刀不剪」,黎耀祥對此受訪時表示:「唔知呀,但係公司有咁嘅講法,相信應該剪得好少。(有冇雞姦戲?)都係用意識、劇情同背景交代。強姦戲都係 ...




其他影片:>>






套劇到底有幾激,搞到當初要雪藏呢?

視帝黎耀祥(祥仔)在將軍澳出席myTV SUPER《巾幗梟雄之諜血長天》「解禁響天下」記者會,劇集拍攝三年後終於解禁出街,當時盛傳因黎耀祥的一場被雞姦戲,加上劇集有不少強姦、色情場面,而令劇集慘入雪櫃。

現在劇集重出生天,宣傳亦強調「一刀不剪」,黎耀祥對此受訪時表示:「唔知呀,但係公司有咁嘅講法,相信應該剪得好少。(有冇雞姦戲?)都係用意識、劇情同背景交代。強姦戲都係嘻嘻嘻,就已經Cut機,咁耐經驗,點會拍啲出唔到街嘅戲,你估拍嚟自己睇咩?(點解依家解禁?)我同添哥(李添勝)傾過偈,可能題材牽涉到中日戰爭、政治,公司有好多考慮地方,可能當時中日關係、社會氣氛、時勢,唔會純粹因為尺度問題,之前傳得仲誇張啦,話cut咗15集。」

黎耀祥咀杏兒

黎耀祥又透露劇中有不少激情戲,他笑說:「同杏兒(胡杏兒)有床戲,但係我一錫佢,佢已經走咗,呢啲就係電視尺度。咀戲都好激,咀到我鬚都甩埋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!