網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月3日 星期六

超驚喜!40歲舒淇已嫁42歲馮德倫! __,馮德倫,舒淇,

【短片】超驚喜!40歲舒淇已嫁42歲馮德倫!2016-09-0313:08:00HKT恭喜恭喜!好滾動呀!黃金盛女舒淇,終於嫁喇!係嫁咗喇!婚禮於布拉格舉行!《蘋果》收到消息,兩人係日前結婚嘅。求證於舒淇經理人管小姐,問她是否在布拉格觀禮?佢笑笑口話:「我係去咗布拉格,不過係探班,唔係觀禮,我都係比你哋早少少睇到佢哋準備要發俾傳媒嘅結婚啟事同相片,佢哋已經喺嗰邊結咗婚喇,佢哋想保留少少私隱同空間。 ...


【短片】超驚喜!40歲舒淇已嫁42歲馮德倫!

2016-09-03 13:08:00 HKT















恭喜恭喜!好滾動呀!黃金盛女舒淇,終於嫁喇!係嫁咗喇!婚禮於布拉格舉行!

《蘋果》收到消息,兩人係日前結婚嘅。求證於舒淇經理人管小姐,問她是否在布拉格觀禮?佢笑笑口話:「我係去咗布拉格,不過係探班,唔係觀禮,我都係比你哋早少少睇到佢哋準備要發俾傳媒嘅結婚啟事同相片,佢哋已經喺嗰邊結咗婚喇,佢哋想保留少少私隱同空間。」

依家舒淇同馮德倫仍然身在布拉格,拍緊馮德倫執導新片《俠盜聯盟》,今次結婚,來得相當突然,兩人方才一齊發表「結婚啟事」,都話結婚呢個決定真係好突然好隨性,唔會有婚宴亦唔會有派對。「我們相識了二十年,相戀了四年,我毫無反顧的娶她了,是的,我們決定相互纏一輩子。我們結婚了,謝謝愛我們的你們的關心。甚麼都可以錯,但是別錯過愛你的他&她」。

馮生馮太仲驚大家諗多咗,以為舒淇好似林心如咁奉子成婚,所以喺啟事中自爆「p.s.目前尚未懷孕」

方才舒淇透過寰亞公關發咗輯兩人結婚相,證實兩人已經結咗婚,但未有講明幾時結。舒淇仲話:「婚紗是H&M兩年前送我的,頭紗是一家婚紗店隨意挑的,他的西裝跟我的粉紅色小洋裝臨拍照前兩天才讓silver街邊買的~照片林炳存大師一星期前接到指令排開所有工作飛來布拉格拍攝的,還指定要自然風只能帶反光板而已~哈哈!」

好突然!好幸福呀!


鍾意就快D Share啦!