掃呢頁CODE去手機

2016年9月30日 星期五

【傳曾遭陳淑蘭掌摑】46歲莫可欣噴血照 方中信都讚 __,陳淑蘭,莫可欣,方中信,

【短片】【傳曾遭陳淑蘭掌摑】46歲莫可欣噴血照方中信都讚2016-09-3000:16:00HKT93年參選港姐的莫可欣(《城市週刊》圖片)二人世界潛水婚前旅行加入修身行動的莫可欣,勁減25磅。最弗狀態方中信一次接受《蘋果》專訪時,談到莫可欣,他稱:「雖然佢(可欣)唔靚,但人品OK,呢方面人夾人緣。」有女萬事足當年有報道指蘭子因為難以接受方中信同莫可欣拍拖嘅事實,一次兩人碰個正著時,有人一時控制不 ...


【短片】【傳曾遭陳淑蘭掌摑】46歲莫可欣噴血照 方中信都讚

2016-09-30 00:16:00 HKT





93年參選港姐的莫可欣 (《城市週刊》圖片)



二人世界潛水



婚前旅行



加入修身行動的莫可欣,勁減25磅。



最弗狀態



方中信一次接受《蘋果》專訪時,談到莫可欣,他稱:「雖然佢(可欣)唔靚,但人品OK,呢方面人夾人緣。」



有女萬事足



當年有報道指蘭子因為難以接受方中信同莫可欣拍拖嘅事實,一次兩人碰個正著時,有人一時控制不住,掌摑莫可欣。

07年12月30日,當年44歲嘅方中信,同當年38歲嘅93年港姐冠軍莫可欣標尾會報喜訊,親證將於08年6月誕鼠年BB,待生育後才籌備婚禮。不過最後方中信喺莫可欣生B前兩日簽紙結婚,令女方唔使做「未婚媽媽」。

方中信同莫可欣拍拖12年,從未想過生兒育女,當日莫可欣「中獎」後,等到現肚先至場講,佢都話,當時令方中信大受驚嚇,要花兩星期先可以接受事實,但鎮定後即著手迎接新生命,揚言會為莫可欣一生奉獻:「大家都說婚姻是對愛情的承諾,但我認為,我已經對她承諾了12年,我把自己最美好的12年都給了她,而且我還要一直奉獻下去。」

方中信當年曾與蘭子陳淑蘭拍過拖,分手收場,蘭子曾承認兩人係有第三者,亦有指兩人係因為俱屬性格火爆之人,最終難以一起。一次方中信接受訪問時稱,能遇上莫可欣,係際遇問題,兩人性格一正一負:「我發脾氣時,佢就唔出聲,因為佢好清楚我性格,我係嗰種發脾氣只發一陣嘅人,呢方面佢做得好好,大家一起最重要的是開心,又合得嚟。」

莫可欣跟方中信剛開始拍拖時,曾經歷過一段艱苦日子。當年有報道指蘭子因為難以接受方中信同莫可欣拍拖嘅事實,一次兩人碰個正著時,有人一時控制不住,掌摑莫可欣,但莫可欣卻未有追究。

2002年,方中信接受《蘋果》獨家專訪時(新聞連結: http://bit.ly/2dns4vW ),重提莫可欣捱摑事件,佢就話:「我知,呢係包容,雖然佢(可欣)唔靚,但人品OK,呢方面人夾人緣。」

瑞士長大嘅莫可欣,自懷孕後體重一直上升,近年多次被拍到時,也被批不修邊幅,但曾於03年在一片修身潮中加入戰陣,由138磅勁減25磅,就連方中信都讚佢「呢次最叻。」不過之後莫可欣未再特別瘦身,懶理外間指點,專心相夫教女,甚至不惜做「黑面」,俾方中信喺囡囡面前飾演「天使」角色,非常偉大。但講到方中信嘅緋聞,莫可欣都話一切靠個「信」字。

北上發展,誘惑何其多,真係……但方中信就話,莫可欣從來唔擔心!「其實佢好醒目,永遠唔會問我同check我,亦唔會嘮叨,偏偏我性格反叛,你越唔問我,反而令我調番轉頭打電話畀佢,問佢點解唔打電話畀我,嗰種感覺真係幾sweet。」


鍾意就快D Share啦!