掃呢頁CODE去手機

2016年9月19日 星期一

48歲生日收鑽戒 翁虹美魔女靚樣靠老公 __,翁虹,

老公「夫管嚴」,翁虹到依家都係咁索!美魔女翁虹多年沒在港過生日,適逢回港與87歲母親過中秋,昨晚更順道慶祝48歲正日生日,雖然囡囡「小水晶」下月已9歲,但翁虹仍保養得宜,不停被讚是「美魔女」人辦,一對美腿依然煞食!孖老公咀嘴勁恩愛生日Party在灣仔一間高級餐廳舉行,圈中好友吳麗珠亦來祝賀,翁虹說:「因為我好少喺香港,加上今日仲係我同Will相識十周年紀念日,所以佢特別為我搞咗呢個party。(老 ...


老公「夫管嚴」,翁虹到依家都係咁索!

美魔女翁虹多年沒在港過生日,適逢回港與87歲母親過中秋,昨晚更順道慶祝48歲正日生日,雖然囡囡「小水晶」下月已9歲,但翁虹仍保養得宜,不停被讚是「美魔女」人辦,一對美腿依然煞食!

孖老公咀嘴勁恩愛

生日Party在灣仔一間高級餐廳舉行,圈中好友吳麗珠亦來祝賀,翁虹說:「因為我好少喺香港,加上今日仲係我同Will相識十周年紀念日,所以佢特別為我搞咗呢個party。(老公送咩禮物?)我哋屋企一向都唔着重物質生活,因為今年雙重意義,佢重手少少,送咗隻心形鑽戒做禮物。(六卡重喎?)幾多卡唔重要,我注重心意多啲,總之4.8卡以上正好配合我真實年齡。」期間她與老公在來賓要求下公開咀嘴,十分溫馨。

最怕老公同媽咪

問到如何長期保持最佳狀態?翁虹笑說多得老公多年來「嫌棄」,成為她的保養動力:「我老公係營養專家,對衣食住行都比其他人要求高,有時我想放縱食嘢,佢會喺旁邊提醒我咁食法好唔健康,又不停提醒我有時間就要做運動,有時都會覺得幾大壓力,但佢出發點都係想我健康,完全反駁唔到,有個人無時無刻咁關心自己,其實真係好幸福,所以人家係妻管嚴,我就係夫管嚴。」她自嘲天不怕地不怕,最怕老公同老媽!而她的生日願意是母親身體健康,可以更多時間盡孝道。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!