掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

【4吋事業線X2】張秀文沈卓盈夾擊陳庭欣 __,庭欣,張秀文,沈卓盈,陳庭欣,

張秀文(左)同沈卓盈(右)齊齊晒4吋事業線,胸贏蜜桃胸陳庭欣!近期不時騷身材的藝人張秀文,現身《2016香港先生選舉》時再度性感亮相,穿上寶藍色吊帶裙的她力谷4吋事業線,非常進取,與同樣露4吋事業線的沈卓盈有得揮,而「咪神」陳庭欣即使露蜜桃胸兼3吋事業線,但頓時感覺有點失色!對於於眾女藝人中搶fo,秀文笑謂:「我呢排行緊簡約風,冇特登去搶,唔想好閃同隆重,反而要襯自己年紀,你覺得我好搶鏡咩?(着到 ...


張秀文(左)同沈卓盈(右)齊齊晒4吋事業線,胸贏蜜桃胸陳庭欣!

近期不時騷身材的藝人張秀文,現身《2016香港先生選舉》時再度性感亮相,穿上寶藍色吊帶裙的她力谷4吋事業線,非常進取,與同樣露4吋事業線的沈卓盈有得揮,而「咪神」陳庭欣即使露蜜桃胸兼3吋事業線,但頓時感覺有點失色!

對於於眾女藝人中搶fo,秀文笑謂:「我呢排行緊簡約風,冇特登去搶,唔想好閃同隆重,反而要襯自己年紀,你覺得我好搶鏡咩?(着到咁性感睇靚仔?)年年呢個時間有呢啲比賽都好緊張,自己係港姐出身,好想扮靚靚撐場,俊男美女組合係好好睇,自己都想扮靚啲!(邊個最俊?)消防員(梁裕恆)大熱,但我唔係偏好咁大隻,反而鍾意有才華,今日期待呢個環節,想睇邊個有內涵!(冇泳褲睇可惜?)睇泳褲去沙灘同泳池睇,個廠冷氣又凍,着得多衫可能流汗,但咁都幾man,唔同feel嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!