掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

52歲林姍姍真得意 [壹週刊 - 1385] __,M1,

同你吟一吟52歲林姍姍真得意時間:8/9下午六點幾地點:中環人物:林姍姍是日《壹》仔喺石板街見到佢,行行行,起碼十分鐘,目的地係和記大廈;原來姍姍約咗一男兩女latetea。一去到,放低個袋,先去洗手間放低幾兩,搞咗差不多十分鐘先出番嚟,同朋友傾傾講講,林姍姍除咗talk得,表情更加豐富到冇人有!講到咁眉飛色舞,莫非講你個細女「野人」,同崔建邦深夜公園談心再去飛鵝山呢單「趣聞」?N世前喺商台做DJ ...


同你吟一吟

52歲林姍姍真得意

時間: 8/9下午六點幾

地點:中環

人物:林姍姍

是日《壹》仔喺石板街見到佢,行行行,起碼十分鐘,目的地係和記大廈;原來姍姍約咗一男兩女 late tea。

一去到,放低個袋,先去洗手間放低幾兩,搞咗差不多十分鐘先出番嚟,同朋友傾傾講講,林姍姍除咗 talk得,表情更加豐富到冇人有!

講到咁眉飛色舞,莫非講你個細女「野人」,同崔建邦深夜公園談心再去飛鵝山呢單「趣聞」?

N世前喺商台做 DJ,同鄭丹瑞、何嘉麗合作主持《三個小神仙》起朵嘅林姍姍,亦拍過一套電影叫《鬥氣小神仙》,如今五十有二,依然喜歡扮得意,有啲嘢,真係 50年不變。

52歲林姍姍托腮扮少女,再嚟一下七情上面, 0到 100,好極至!

由石板街行去和記大廈,十分鐘路程,林姍姍都住篤住電話。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!