掃呢頁CODE去手機

2016年9月29日 星期四

【嫁52歲練馬師趕生B】相距24年 前港姐承認雙親曾抗拒 __,港姐,

52歲練馬師澳洲籍賀賢早前向女友28歲、09年港姐亞軍李姿敏(同屆冠軍係劉倩婷,季軍係熊穎詩)求婚成功,兩人計劃下年拉埋天窗。女方日前報喜時笑道:「我同David(賀賢)已訂咗婚,計劃下年結婚。David一直好專注練馬工作,所以之前冇高調公佈我哋嘅婚訊。」賀賢就話最欣賞未婚妻開朗樂觀嘅性格,係一個HappyGirl,帶俾佢無窮正能量。李姿敏父母係馬主,以前養過隻團體馬「飛銀動力」,該駒2011年贏 ...




其他影片:>>






52歲練馬師澳洲籍賀賢早前向女友28歲、09年港姐亞軍李姿敏(同屆冠軍係劉倩婷,季軍係熊穎詩

)求婚成功,兩人計劃下年拉埋天窗。女方日前報喜時笑道:「我同David(賀賢)已訂咗婚,計劃下年結婚。David一直好專注練馬工作,所以之前冇高調公佈我哋嘅婚訊。」賀賢就話最欣賞未婚妻開朗樂觀嘅性格,係一個Happy Girl,帶俾佢無窮正能量。李姿敏父母係馬主,以前養過隻團體馬「飛銀動力」,該駒2011年贏過香港三級賽港澳盃。但佢同賀賢撻着嘅地方,竟然係馬會會所健身室。噚晚李姿敏手上戴住閃閃訂婚鑽戒,到尖沙嘴1881出席微笑行動慈善籌款活動開幕禮。問李姿敏婚事籌備成點?佢竟然爆咗句「心大心細」——仲未諗掂嫁唔嫁?唔係,係未諗掂喺邊度結婚。李姿敏尷尬笑道:「係三心兩意,唔係心大心細。未定日子,自己三心兩意,又想澳洲又想峇里搞沙灘婚宴,最想係搞個露天婚宴,然後返香港擺酒。」李姿敏透露未婚夫係喺日本旅行時求婚,令她感動落淚。至於鑽戒,李姿敏稱:「唔在幾卡,只在乎質素。」同老公年齡相距24載,李姿敏就話:「初時爸爸媽媽都好抗拒,後來我哋相處落好好,好舒服,我哋之前一齊,後來分開咗兩年,再一齊好珍惜大家。我哋計劃生小朋友,而且想保持性別神秘,到生育時先揭曉。」

攝影:沈健程
李姿敏透露未婚夫係喺日本旅行時求婚,令她感動落淚。至於鑽戒,李姿敏稱:「唔在幾卡,只在乎質素。」

鍾意就快D Share啦!