掃呢頁CODE去手機

2016年9月25日 星期日

【有相】59歲老竇新女友細過個女一年 衛蘭:佩服佢咁老都媾到... __,衛蘭,

美國男子組合Earth,Wind&Fire今晚(9月24日)喺亞洲博覽館開騷,吸引一班圈中人捧場,包括雷頌德同太太Jade、甄子丹同太太汪詩詩、杜德偉、上山詩納、梁家輝太太江嘉年帶同兩位千金仲有衛蘭、衛詩就帶埋爸爸現身睇騷。衛蘭(Janice)同衛詩(Jill)由細受父親感染下,由呢對樂隊歌陪伴成長,兩姊妹話:「daddy喺屋企成日播呢隊band黑膠碟,音樂對我哋影響好大。」望望Janice同Ji ...




其他影片:>>






美國男子組合Earth, Wind & Fire今晚(9月24日)喺亞洲博覽館開騷,吸引一班圈中人捧場,包括雷頌德同太太Jade、甄子丹同太太汪詩詩、杜德偉、上山詩納、梁家輝太太江嘉年帶同兩位千金仲有衛蘭、衛詩就帶埋爸爸現身睇騷。衛蘭(Janice )同衛詩(Jill)由細受父親感染下,由呢對樂隊歌陪伴成長,兩姊妹話:「daddy喺屋企成日播呢隊band黑膠碟,音樂對我哋影響好大。」望望Janice同Jill爸爸,驚嘆佢好後生,感覺似佢哋哥哥多啲,身邊仲拖住位女友,年齡細過兩女兒,Janice話:「音樂令爸爸好young,佢o依家仲有夾band彈結他,我諗佢唔會再婚,好佩服佢咁老都媾到....(指女友),我爸爸五十幾歲……er…59歲啦,女友好似細我一年。」咁大家相處如何呢?Janice話現時唔係同爸爸同住,不過見合照時大家都好似一家人咁。Janice忙緊巡迴,另一方面亦無時無刻進行減肥。甄子丹同汪詩詩就二人世界拍拖睇騷,子甄噚日先泰國拍完戲返香港,過幾日電影喺香港再開工。汪詩詩過往都會帶埋子女去外地探老公班,今次去泰國就冇同行,子丹話:「今次去偏遠地方,又餵蚊,唔使太太去啦,有時開工地方片場又熱,衛生麻麻,唔想佢辛苦,我都曬到甩哂皮。」真係錫哂老婆。

兩姊妹好似瘦咗少少
爸爸個女朋友,細過兩囡囡一年

鍾意就快D Share啦!