掃呢頁CODE去手機

2016年9月1日 星期四

69歲汪阿姐真堅 [壹週刊 - 1382] __,汪阿姐,阿姐,汪明荃,M1,

同你吟一吟69歲汪阿姐真堅今年冇拍劇,但阿姐汪明荃一樣周身唔得閒,要跟進住2018年開幕嘅西九戲劇中心;又忙於為月中同羅家英夫妻檔演出粵劇做彩排,仲要籌備出年入行50周年演唱會,明年就七張嘅佢,比啲後生更有魄力。上星期四(二十五日)黃昏六點,《壹》仔見到阿姐喺Landmark外面個報檔買咗本雜誌,跟住過馬路,上咗萬年大廈逗留半粒鐘,落樓就去停車場攞車走。全程急急腳嘅阿姐,當日全身綠,仲要戴埋頂綠帽 ...


同你吟一吟

69歲汪阿姐真堅

今年冇拍劇,但阿姐汪明荃一樣周身唔得閒,要跟進住 2018年開幕嘅西九戲劇中心;又忙於為月中同羅家英夫妻檔演出粵劇做彩排,仲要籌備出年入行 50周年演唱會,明年就七張嘅佢,比啲後生更有魄力。

上星期四(二十五日)黃昏六點,《壹》仔見到阿姐喺 Landmark外面個報檔買咗本雜誌,跟住過馬路,上咗萬年大廈逗留半粒鐘,落樓就去停車場攞車走。

全程急急腳嘅阿姐,當日全身綠,仲要戴埋頂綠帽同一滴妝都冇。堅成咁,都冇乜好講,都係行快步,睇我唔到,睇我唔到好啲!

由頭綠到落腳嘅阿姐,當日真面目示人,行快步,啱嘅!

阿姐雖然奔七,但對時下美容同打扮潮流就不可不知, ELLE呢類女性月刊,點都幫到手。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!