網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月13日 星期二

花7位數打官司 羅霖:再咁要睇心理醫生 __,羅霖,

其實做人最緊要過得開心,希望羅霖同前夫嘅官司決啲解決。51歲「美魔女」羅霖(Candy)穿着粉藍色DeepV連身裙出席美容活動,騷出事業線,她認為現今男女都注重保養,而開心也有助變美麗。她說:「呢四年如果冇畀嗰件事煩住,應該會更加靚。呢四年不停被官司同律師信纏繞,頭兩年前夫就要分我資產,呢兩年又只肯畀三分一學費,佢將錢花喺官司上面,用小朋友嘅學費做賭注。我媽咪都好擔心,成日瞓唔着,呢幾年身體都差咗 ...


其實做人最緊要過得開心,希望羅霖同前夫嘅官司決啲解決。

51歲「美魔女」羅霖(Candy)穿着粉藍色Deep V連身裙出席美容活動,騷出事業線,她認為現今男女都注重保養,而開心也有助變美麗。她說:「呢四年如果冇畀嗰件事煩住,應該會更加靚。呢四年不停被官司同律師信纏繞,頭兩年前夫就要分我資產,呢兩年又只肯畀三分一學費,佢將錢花喺官司上面,用小朋友嘅學費做賭注。我媽咪都好擔心,成日瞓唔着,呢幾年身體都差咗,我自己再咁落去都要睇心理醫生,人哋有錢有時間,我真係冇。今朝先收到佢律師信,仲有之前我送二仔去美國讀書,喺美國時律師叫我要即刻覆佢,我以為有乜緊要事,原來佢話我要應承佢我離港期間佢可以去陪個細仔,臨尾仲加句生日快樂,今年真係收到份好大嘅生日禮物!」

「訴訟係有錢人玩意」

Candy又表示有意終止官司,自己會盡能力負擔小朋友學費,她續說:「其實佢應該要畀晒啲學費,依家佢只肯畀三分一,但就算佢唔畀,我做到幾多得幾多,唔想再打官司,呢啲係精神折磨,訴訟係有錢人玩意。佢一句話起居飲食由劉家照顧,事實係點大家都知,呢四年用咗七位數字打官司,我仲想身體健康,仲想靚啲,唔想再咁落去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!