掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

張名雅富貴出嫁80萬金器爆晒鈪 __,張名雅,

張名雅戴上30多隻金鈪、金豬出嫁,閃爆!
張名雅富貴出嫁80萬金器爆晒鈪前港姐冠軍張名雅昨日與律師男友蔡錦豪(Joe)咀住舉行婚禮,富貴出嫁的名雅連環晒行頭,早上接新娘時她身上掛滿30多隻龍鳳鈪,效果誇張,估計金器已值80萬港元!傍晚名雅換上婚紗戴上三卡求婚戒指及約七位數字珠寶,閃爆全場!被傳有孕的名雅腹部微隆,雖一直避談是否有喜,但笑言:「生幾多個都OK!」張名雅戴上30多隻金鈪、金豬出嫁,閃爆!張名雅昨日與律師男友Joe正式拉埋天窗, ...


張名雅富貴出嫁80萬金器爆晒鈪

前港姐冠軍張名雅昨日與律師男友蔡錦豪(Joe)咀住舉行婚禮,富貴出嫁的名雅連環晒行頭,早上接新娘時她身上掛滿30多隻龍鳳鈪,效果誇張,估計金器已值80萬港元!傍晚名雅換上婚紗戴上三卡求婚戒指及約七位數字珠寶,閃爆全場!被傳有孕的名雅腹部微隆,雖一直避談是否有喜,但笑言:「生幾多個都OK!」

張名雅昨日與律師男友Joe正式拉埋天窗,獲陳庭欣、何傲兒、唐貝詩及何佩珉等組姊妹團陪嫁,早上接新娘及向長輩斟茶環節,富貴出嫁的名雅身穿裙褂,身上有約30多隻龍鳳鈪,兩隻手戴唔晒,要掛在頸上,更有一串大金豬鍊,寓意開枝散葉,估計一身金器已接近80萬港元!

早前名雅下令要錫住老公仔,接新娘儀式禁玩核突遊戲,但眾姊妹依然出動「刑具」,例如包住網的呼拉圈及由傲兒借出的比堅尼,新郎要估中屬於名雅的唇印,否則要被大懲罰!忙完一朝,名雅仍抽空於網上晒合照及多謝大家祝福。

咀足七次

一對新人晚上在尖沙咀洲際酒店舉行婚禮,筵開40席,傍晚約五時,名雅與Joe現身見傳媒,穿婚紗的名雅戴上三卡求婚戒指及六福珠寶贊助約七位數字珠寶,繼續晒強勁行頭!兩人即場化身「接吻魚」,長吻短吻前後錫足七次,名雅更細心幫老公抹去嘴上的唇印。被傳有喜的名雅腹部微隆,她拍照時不期然以花球遮肚,但仍穿上五吋高踭鞋,非常貪靚!

一對「接吻魚」連錫七次,甜到漏!
  • 一對「接吻魚」連錫七次,甜到漏!
以花球遮肚的張名雅戴三卡鑽戒。
  • 以花球遮肚的張名雅戴三卡鑽戒。

接受訪問時,名雅先多謝朋友及Fans送上祝福,直言非常開心,講到接新娘,她說:「我喺房度,但何佩珉好好,幫我拍片,睇住出面好搞笑!(叫姊妹錫住老公?)都有,但點都要玩,都幾開心!有個難關係考番我哋以前啲嘢,以為考到佢,點知佢識答。」問是否有孕?名雅不肯透露:「今日係開心結婚。(未講得?)唔講喇!總之今日大家恭喜我新婚快樂(你仲着高踭鞋喎!)係呀!所以都要扶實老公。」問到想生多少個小孩?Joe笑說:「未計劃,我哋都鍾意小朋友,愈多愈好。」名雅說:「大家要夾吓,幾多個都OK,父母冇畀壓力,有小朋友就開心,佢哋會幫手湊。」

傳統送金

講到婚禮的特別安排,Joe表示以溫馨為主,問有否驚喜送老婆?他說:「有,但唔話得畀大家聽,講咗就唔驚喜。」至於相識經過及求婚過程,他們都不願多談,名雅說:「總之識咗一段時間,唔係一識就拍拖,了解過,我哋思想傳統,啱先一齊。(拍咗幾耐拖?)唔講喇!畀啲空間我。」

提到名雅出動超誇張金器,她笑言有約30多隻金鈪:「長輩好錫我哋,對我哋好好,有送金鈪,我哋都傳統,有戴金豬。」Joe表示其親戚較多,感激他們厚愛,對於被網民指感覺土豪,名雅稱只是跟傳統習俗:「要戴金着褂,我夜晚仲要戴上身,條頸好重,仲要戴豬牌。(父母送咩?)都係金、鑽石耳環、紅色篋畀我帶去男家。」她稱婚後會返溫哥華跟父親當地親戚食飯,約逗留個多星期,度蜜月地點尚未決定。

晚宴上,名雅戴上當年贏得的港姐后冠進場,與Joe上台深情錫錫,獲全場掌聲,名雅多謝父母時更感動得爆喊:「爹哋媽咪冇縱我,佢哋教我做個好人,貢獻社會,愛錫身邊人,好多謝佢哋,我會向奶奶同媽咪學習,好好照顧屋企,同愛錫老公。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!