掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

Apple:中港同步無得炒?黑色iPhone 7被睇高一線! __,Apple,iPhone,iPhone 7,

先達手機店店主Gary(左)料黑色的新iPhone炒賣「水位」,可達2000至3000港元。蘋果手機iPhone7及iPhone7Plus明日(9日)開始預訂,香港及中國內地均列入首發地區。不少炒家準備就緒入貨,但今次會否出現炒燶危機?東網記者到旺角先達廣場,直擊炒賣行情。手機店店主Gary表示,新iPhone吸引、顏色靚,預料新推出的黑色會是最受歡迎,相信黑色機身的新iPhone最高炒賣「水位」 ...




其他影片:>>






先達手機店店主Gary(左)料黑色的新iPhone炒賣「水位」,可達2000至3000港元。

蘋果手機iPhone 7及iPhone 7 Plus明日(9日)開始預訂,香港及中國內地均列入首發地區。不少炒家準備就緒入貨,但今次會否出現炒燶危機?東網記者到旺角先達廣場,直擊炒賣行情。手機店店主Gary表示,新iPhone吸引、顏色靚,預料新推出的黑色會是最受歡迎,相信黑色機身的新iPhone最高炒賣「水位」達2000港元至3000港元。

另有先達手機店指,由於內地同時列入首發點,故預計炒價水位較微,但新推出的黑色仍「炒得起」,首日拎貨預計有1000多港元水位賺,其他顏色料只有數百港元,炒得起的時間亦較短暫,但實際亦需視乎出貨量。

先達廣場手機店G-World Mobile負責人劉志剛表示,中港兩邊同時列為首發地區,預計只有輕微炒位,首日出貨預計有千多港元,但炒期料只能維持兩星期,「6S都係得兩星期,而且大陸自己都有」他指暫時亦有客人查詢,但未有付款落訂情況。

先達的i世代電訊經理姚進亦預計,首日會有千多港元的水位,但限於新推出的黑色,其他顏色則只有數百元水位,而首批出貨期過後,銷情亦會有所影響,是否仍有炒得起需視乎出貨量。

不過,手機達人崔家明就表示,因香港與內地同為新iPhone首發點,直言「炒冇乜意思,直情炒唔起」。

新一代Apple Watch 2明日亦接受預訂,姚認為難以評論是否炒得起,「第一代大家估佢炒唔起,但最後又炒到一倍,真係要睇出貨量」;劉志剛則認為無得炒,「第一代都唔係咁受歡迎,第二代相信都係麻麻」。

---------------------------------

※全新的《熱血高校》手機遊戲,以當年的《熱血硬派》為藍本,畫面亮麗,動作流暢精彩。下載:http://6wav.es/29uCl8u


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!