掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

李蘊湊B女住廣州:唔會買奶粉 __,李蘊,

李蘊湊B女住廣州:唔會買奶粉■現於廣州與老公居住的李蘊,與母親靠視像通話見面。25歲初為人母的李蘊嫁雞隨雞,日前帶囡囡返廣州跟內地老公羅章冠一家團聚,昨日她在社交網留言:「好多事情也要慢慢習慣的,那我們笑着去習慣吧!」似不適應內地生活。記者昨致電李蘊了解,問是否擔心內地有假奶粉問題?她說:「完全唔擔心,因為我係餵母乳,𠵱家都係全母乳,遲啲BB要食奶粉,都係香港有贊助商,唔會喺呢邊買 ...


李蘊湊B女住廣州:唔會買奶粉



■現於廣州與老公居住的李蘊,與母親靠視像通話見面。

25歲初為人母的李蘊嫁雞隨雞,日前帶囡囡返廣州跟內地老公羅章冠一家團聚,昨日她在社交網留言:「好多事情也要慢慢習慣的,那我們笑着去習慣吧!」似不適應內地生活。

記者昨致電李蘊了解,問是否擔心內地有假奶粉問題?她說:「完全唔擔心,因為我係餵母乳,𠵱家都係全母乳,遲啲BB要食奶粉,都係香港有贊助商,唔會喺呢邊買奶粉。」

李蘊表示生B前都是香港和廣州兩邊住,但現在帶着BB不能經常兩邊走,她說:「感覺上搬咗返嚟之後,香港好似好遠咁,個心要慢慢適應,好掛住香港嘅屋企人同朋友,我好黐媽咪,每日要同媽咪視像幾次,先可以有番好心情。」

採訪:皓騫


鍾意就快D Share啦!