掃呢頁CODE去手機

2016年9月11日 星期日

【獨家有片】梁詠琪超市放生西班牙BB 甩繩馬騮唔願走 __,梁詠琪,

梁詠琪(GiGi)自從做咗西班牙人妻,上年仲為老公Sergio誕下愛女Sofia,話咁快Sofia就已經歲半大,GiGi都放心再投入工作,監製電影又開演唱會,不過忙裏都要偷閑。噚日下午3點左右,佢哋一家三口就去到金鐘一家超市shopping。入到超市,Sergio獨自行開買日用品,GiGi就抱住Sofia買花,之後人流少咗GiGi先放Sofia落地自由行。有機會四圍走,Sofia顯得好開心,不時行 ...




其他影片:>>






梁詠琪(GiGi)自從做咗西班牙人妻,上年仲為老公Sergio 誕下愛女Sofia,話咁快Sofia就已經歲半大, GiGi都放心再投入工作,監製電影又開演唱會,不過忙裏都要偷閑。噚日下午3點左右,佢哋一家三口就去到金鐘一家超市shopping。入到超市 ,Sergio獨自行開買日用品,GiGi就抱住Sofia買花,之後人流少咗GiGi先放Sofia落地自由行。有機會四圍走,Sofia顯得好開心,不時行埋唔同貨架見識下,GiGi一直喺身邊貼身保護。當Sergio推住啲日用品過嚟會合,Sofia仍然唔願走,要GiGi邊o氹邊抱,先可以順利排隊俾錢。一家三口買完嘢就直接落咗停車場,Sergio由湊女、摺BB車一腳踢,極有風度咁俾GiGi喺車休息,真係好老公。

GiGi放囡囡Sofia落地行,不過最尾唔聽話要抱番。(採訪、攝影:羅德光、黃曉程) 睇咩咁有興趣呢?
囡囡唔肯走,仲行番入超市。 唯有抱番起啦
爸爸抱得幾型!

鍾意就快D Share啦!