掃呢頁CODE去手機

2016年9月6日 星期二

【仲係咁靚仔靚女!】城城雪兒世紀合照 __,雪兒,郭富城,城城,

呢張合照真係不得了!「誰輕輕叫喚我...喚醒心中愛火...」一聽到呢句咁經典歌詞,大家有冇諗起十幾年前嘅一個電訊商廣告呢?郭富城同雪兒合作嘅廣告,大家又記唔得得呢?城城連日來喺紅館舉行共15場《舞林密碼演唱會》,雪兒尋日仲去咗捧場添,之後雪兒去咗後台搵城城合照,佢喺IG晒相留言話:「Nicetocatchupafter19years!CongratulationstoAaronandhisteam ...


呢張合照真係不得了!

「誰輕輕叫喚我...喚醒心中愛火...」一聽到呢句咁經典歌詞,大家有冇諗起十幾年前嘅一個電訊商廣告呢?郭富城同雪兒合作嘅廣告,大家又記唔得得呢?

城城連日來喺紅館舉行共15場《舞林密碼演唱會》,雪兒尋日仲去咗捧場添,之後雪兒去咗後台搵城城合照,佢喺IG晒相留言話:「Nice to catch up after 19 years! Congratulations to Aaron and his team for a sensational show!(好開心相隔19年後再次碰頭!恭喜Aaron和他的團隊演出這麼精彩的表演!)」嘩!呢張合照真係不得了,真係喚醒咗唔少人嘅那些年呀!網民睇到張相,都大讚佢哋外表完全冇變過,仲係咁靚仔靚女,19年如一日咁話喎!

現年41歲嘅雪兒係中印混血兒,爸爸係印度人,媽媽係華人,十幾年同城城合作拍完廣告之後,就加入無綫拍劇,當中最膾炙人口嘅當然係《尋秦記》啦,大家仲記唔記得呢?佢仲同過古天樂傳過緋聞添。之後,雪兒喺2010年結咗婚,返去新加坡做幸福少奶奶!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!