掃呢頁CODE去手機

2016年9月21日 星期三

【四叔新盤】直擊何文田新盤 不能坐的馬桶 __,四叔,李兆基,

【短片】【四叔新盤】直擊何文田新盤不能坐的馬桶2016-09-2117:30:00HKT本報另一名記者「中等男」,嘗試坐底,結果是坐唔得低。單位起居空間一眼睇晒,住戶要瞓梳化床。浴室細到連洗手盆都擺唔落,要放響走廊。記者現場度呎,馬桶位闊度得大約2呎。浴室玻璃屏代替磚牆。恒地(012)一手新例後最細新盤、「劏房之霸」何文田勝利道加多利軒今日開放示範單位予傳媒參觀,參考2樓J室連平台單位,實用面積1 ...


【短片】【四叔新盤】直擊何文田新盤 不能坐的馬桶

2016-09-21 17:30:00 HKT



本報另一名記者「中等男」,嘗試坐底,結果是坐唔得低。



單位起居空間一眼睇晒,住戶要瞓梳化床。



浴室細到連洗手盆都擺唔落,要放響走廊。



記者現場度呎,馬桶位闊度得大約2呎。



浴室玻璃屏代替磚牆。



恒地(012)一手新例後最細新盤、「劏房之霸」何文田勝利道加多利軒今日開放示範單位予傳媒參觀,參考2樓J室連平台單位,實用面積190方呎,開放式間隔,連88方呎平台。

單位浴室「慘無人道」,細得可憐,閂門後完全無得坐,本報兩名記者「中等男」及「中高男」入去,就算「踎塔」咁款,都閂唔到門,何況話安安樂樂咁坐底。現場度呎,浴室長5呎多、闊約2呎半。

掌握財經生活資訊,即Like「蘋果ATM」fb專頁http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!