掃呢頁CODE去手機

2016年9月9日 星期五

關之琳工作忙爆冇拖拍:冇愛情唔使工作? __,關之琳,

唔知之之下次會設計咩呢?大美人關之琳(之之)出席自己有份設計的睡衣時裝活動,時裝騷上更播放其打鼓的片段,她又謂喜歡性感的睡衣。關之琳表示學了打鼓三個月,現在已經上癮,家裏也有買鼓,她說:「我以前都有學彈琴,但媽咪笑我好似賽馬咁打得好快,樂器可以培養,音樂可以陶冶性情!(你唔開心會打鼓發泄?)我冇乜唔開心,大部份時間都開心,每日起身都覺得好美好,賺咗!」之之又指未試過設計睡衣,自言是睡衣怪,很喜歡買 ...




其他影片:>>






唔知之之下次會設計咩呢?

大美人關之琳(之之)出席自己有份設計的睡衣時裝活動,時裝騷上更播放其打鼓的片段,她又謂喜歡性感的睡衣。關之琳表示學了打鼓三個月,現在已經上癮,家裏也有買鼓,她說:「我以前都有學彈琴,但媽咪笑我好似賽馬咁打得好快,樂器可以培養,音樂可以陶冶性情!(你唔開心會打鼓發泄?)我冇乜唔開心,大部份時間都開心,每日起身都覺得好美好,賺咗!」之之又指未試過設計睡衣,自言是睡衣怪,很喜歡買睡衣,因為覺得睡衣是第二層皮膚。

問到下一步會設計甚麼?之之說:「一步一步嚟,可能下一步教煮餸或者做運動。(你之前個護膚品牌呢?)冇做,都出咗聲明,公司出咗少少問題。(有冇影響做生意心情?)唔會,但影響咗friendship(友誼)。(感情生活呢?)我咁忙肯定係零,放晒喺設計度,(寄情工作?)人人都要工作,冇愛情唔使工作咩!」此外,即將生日的她表示生日會在北京工作中度過,問到生日願望是否想找個伴?她笑言是其中之一。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!