掃呢頁CODE去手機

2016年9月8日 星期四

名人:林作話冇認過麥明詩係女友 __,麥明詩,林作,

嘩!劃清界線?港姐麥明詩日前正式將男友林作「降呢」。林作今日出席活動時,被問到二人是否正式分手?他即說:「呢方面冇回應,由佢答,佢講嘅嘢我保持一致。(佢話你哋係朋友?)我採納。(降呢?)基本上我哋都冇喺任何場合講我哋係咩男女朋友關係,只係大家認為。(但你冇否認?)有,不過娛樂新聞都明嘅,我哋都係畀人娛樂。(但你媽咪話認定佢係新抱?)我媽咪講嘢出名亂噏,信佢一成都得,太多呢啲嘢,成日問你哋唔煩我都煩 ...




其他影片:>>






嘩!劃清界線?

港姐麥明詩日前正式將男友林作「降呢」。林作今日出席活動時,被問到二人是否正式分手?他即說:「呢方面冇回應,由佢答,佢講嘅嘢我保持一致。(佢話你哋係朋友?)我採納。(降呢?)基本上我哋都冇喺任何場合講我哋係咩男女朋友關係,只係大家認為。(但你冇否認?)有,不過娛樂新聞都明嘅,我哋都係畀人娛樂。(但你媽咪話認定佢係新抱?

)我媽咪講嘢出名亂噏,信佢一成都得,太多呢啲嘢,成日問你哋唔煩我都煩?」

問到現在是否可以去蘭桂坊夜蒲?林作續說:「我由頭到尾都冇變,人生自由好重要。(以前唔自由?)我不嬲好自由!」對於麥明詩日前受訪時哭,他表示不評論,強調二人是朋友仍有聯絡。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!