掃呢頁CODE去手機

2016年9月29日 星期四

【暗撻半年】黃心穎「蜜」會高層猛男斷正 __,心穎,黃心穎,

心穎BB嘅「男友」(左上圖右)(因為佢未認,所以要用引號引住),齋睇樣都覺得筍呀!無綫小花黃心穎曾與不少圈中男星傳緋聞,但感情一直未有着落。現年27歲的她,DRY足四年終於有新戀情!早前心穎自爆有心儀對象,之後被追問是否已被追求成功時,她更甜絲絲大賣關子謂:「唔知呢!」據知,心穎半年多前已暗撻一名與她年紀相若、於電訊公司任職高層的猛男IanChan。覓得筍盤的她,不時前往男方位於土瓜灣的寓所「蜜」 ...


心穎BB嘅「男友」(左上圖右)(因為佢未認,所以要用引號引住),齋睇樣都覺得筍呀!

無綫小花黃心穎曾與不少圈中男星傳緋聞,但感情一直未有着落。現年27歲的她,DRY足四年終於有新戀情!早前心穎自爆有心儀對象,之後被追問是否已被追求成功時,她更甜絲絲大賣關子謂:「唔知呢!」

據知,心穎半年多前已暗撻一名與她年紀相若、於電訊公司任職高層的猛男Ian Chan。覓得筍盤的她,不時前往男方位於土瓜灣的寓所「蜜」會,更不時與男友以情侶身份出席友人間聚會。今年一月,心穎27歲生日時,Ian亦以男友身份陪同女友慶生。

落足心機扮靚

日前黃心穎趁未有工作在身,即出動前往「蜜」會Ian。當日下午四時許,心穎驅車離開寓所,直駛男友位於中環的辦公室,更於男友公司逗留約兩小時才雙雙離開。身為女友的心穎表現體貼,更管接管送載男友前往尖沙咀傾生意。而沒有男友陪伴的日子,心穎連日來亦駕駛其「接仔戰車」外出,有愛情滋潤的她,除頻頻置新裝扮靚靚外,更購下不少護膚品。

直認Ian係筍盤

事後黃心穎接受《東網》訪問,為保愛苗的她,例牌否認戀情,並表示:「同Ian係朋友,我哋識咗幾年。因為大家有共同朋友,間中會大班朋友一齊出去玩。(男方條件優勝,有冇機會發展?)暫時冇可能,呢一刻為止都冇諗過,不過冇嘢係冇可能嘅,亦都唔可以排除。佢的確係筍盤,亦係好多人心目中嘅理想對象,我真係拍拖就會同大家講,其實拍拖都好正常啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!