掃呢頁CODE去手機

2016年9月18日 星期日

【再次輸在起跑線】巴基之星又贏喇! __,

「巴基之星」上季輸在起跑線,贏在終點線,立即成為社會現象,兼喺facebook畀人瘋狂洗版。經過漫長暑假之後,「巴基之星」今日復出第一戰,自然備受期待。「巴基之星」臨場被捧成1.7倍大熱門,真係超多粉絲,佢亦不負眾望,一出閘又大漏閘,沿途都畀主馬群拋離,不過入直路騎下騎下,又畀佢愈追愈近,最後再以狂風掃落葉姿態輕勝,騎師蔡明紹甚至有時間對住鏡頭指住隻馬話係勁嘢。「巴基之星」再次輸在起跑線,贏在終點 ...




其他影片:>>






「巴基之星」上季輸在起跑線,贏在終點線,立即成為社會現象,兼喺facebook畀人瘋狂洗版。經過漫長暑假之後,「巴基之星」今日復出第一戰,自然備受期待。

「巴基之星」臨場被捧成1.7倍大熱門,真係超多粉絲,佢亦不負眾望,一出閘又大漏閘,沿途都畀主馬群拋離,不過入直路騎下騎下,又畀佢愈追愈近,最後再以狂風掃落葉姿態輕勝,騎師蔡明紹甚至有時間對住鏡頭指住隻馬話係勁嘢。「巴基之星」再次輸在起跑線,贏在終點線,相信新一輪洗版熱潮又再掀起。

身價600萬嘅「巴基之星」今場只係用咗1分21秒多啲就擸走近70萬獎金,在港兩戰兩勝,夾埋贏咗近120萬獎金,但以佢咁嘅走勢計,真係有排贏咯!

下載新App馬場BOSS:

iOS版本 http://apple.co/1LWsODD 

Android版本 http://bit.ly/1LMJTNy 

Facebook fan page

http://on.fb.me/1PnJjX9 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!