掃呢頁CODE去手機

2016年9月20日 星期二

愛妻宣言講足兩次 陳智燊笑老婆要求高 __,陳智燊,

陳智燊要過關斬將先抱得美人歸!藝人陳智燊與宋熙年於英國低調完成婚禮,正身在當地的一對新人接受無綫節目《東張西望》電話訪問。二人大談選在英國郊區舉行婚禮的原因,陳智燊說:「個場地有草原,好空曠、感覺好輕鬆同開心嘅,係一個完美嘅婚禮。」問到是否要過關斬將才抱得美人歸?宋熙年表示:「梗係要啦,佢哋玩嘅遊戲都好高難度,我仲要佢講愛妻宣言,講咗兩次!」陳智燊聞言即說:「(佢哋)要求高到不得了,要一隻隻字好有 ...


陳智燊要過關斬將先抱得美人歸!

藝人陳智燊與宋熙年於英國低調完成婚禮,正身在當地的一對新人接受無綫節目《東張西望》電話訪問。二人大談選在英國郊區舉行婚禮的原因,陳智燊說:「個場地有草原,好空曠、感覺好輕鬆同開心嘅,係一個完美嘅婚禮。」問到是否要過關斬將才抱得美人歸?宋熙年表示:「梗係要啦,佢哋玩嘅遊戲都好高難度,我仲要佢講愛妻宣言,講咗兩次!」陳智燊聞言即說:「(佢哋)要求高到不得了,要一隻隻字好有愛心咁讀出嚟,佢哋嫌我講得太慢,要快啲,結果講咗兩、三次先交到貨!(去邊度蜜月?)唔講畀大家知,都好期待放假,因為婚前一個月都好忙,返到香港再同大家慢慢分享。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!