網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月6日 星期二

非首次見家人 劉佩玥同伍允龍關係密切 __,劉佩玥,伍允龍,

劉佩玥透露佢唔係第一次同伍允龍去「家庭」聚會,關係認真密切。藝人劉佩玥(Moon)出席《香港網球公開賽2016》活動,與伍允龍緋聞鬧得熱烘烘的Moon,近日還雙雙現身男方好友安志杰及JessicaC.的家庭聚會,不過Moon繼續於活動上否認拍拖,表示與JC也認識,自己也非首次出席對方「家庭」聚會,她謂:「我以好朋友身份出席,因為好想睇JC個BB,但第一次係佢(伍允龍)帶我去嘅,好朋友介紹好朋友係合 ...


劉佩玥透露佢唔係第一次同伍允龍去「家庭」聚會,關係認真密切。

藝人劉佩玥(Moon)出席《香港網球公開賽2016》活動,與伍允龍緋聞鬧得熱烘烘的Moon,近日還雙雙現身男方好友安志杰及Jessica C.的家庭聚會,不過Moon繼續於活動上否認拍拖,表示與JC也認識,自己也非首次出席對方「家庭」聚會,她謂:「我以好朋友身份出席,因為好想睇JC個BB,但第一次係佢(伍允龍)帶我去嘅,好朋友介紹好朋友係合情合理,唔覺佢追我,只係大家關係非常之好,好密切。(對伍允龍冇感覺?)真係好朋友。(媽咪唔畀?)唔關家人事,依家想工作為主,就嚟又27歲生日。(驚戀情見光死?)潮流都興大方公開,咁我真係唔係拍拖嘛!」

點解冇預元秋?

在場傳媒取笑伍允龍為何只帶Moon出席老友聚會,反而劇中與伍允龍感情要好的元秋卻未有列入名單,對此Moon尷尬謂:「我唔知點講,你哋今晚活動問佢本人問點解帶我去。(咁佢有冇機會?)所有嘢都係由朋友開始,緣分我唔強求,依家享受單身同享受同佢嘅好朋友關係,其他嘢交畀神。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!