掃呢頁CODE去手機

2016年9月27日 星期二

李施嬅洩「蜜」 戚黛黛香港補擺喜酒 __,李施嬅,李詩韻,

咁低調呀!前港姐戚黛黛喺香港時間9月13日,喺意大利佛羅倫斯一座古堡正式下嫁機師男友Calvin!其實佢哋月頭出發意大利之前,已經率先喺香港舉行接新娘儀式!當大家以為佢哋仲喺意大利嘅時候,原來一對新人已經返咗嚟香港,今晚仲補擺喜酒,非常之低調!不過由於黛黛好友李施嬅、曹敏莉同妹妹曹敏寶難掩喜悅,忍唔住喺Instagram晒出與一對新人嘅合照,搞到黛黛嘅婚宴就咁曝光。李施嬅仲留言向黛黛送上祝福:「C ...


咁低調呀!

前港姐戚黛黛喺香港時間9月13日,喺意大利佛羅倫斯一座古堡正式下嫁機師男友Calvin!其實佢哋月頭出發意大利之前,已經率先喺香港舉行接新娘儀式!

當大家以為佢哋仲喺意大利嘅時候,原來一對新人已經返咗嚟香港,今晚仲補擺喜酒,非常之低調!不過由於黛黛好友李施嬅、曹敏莉同妹妹曹敏寶難掩喜悅,忍唔住喺Instagram晒出與一對新人嘅合照,搞到黛黛嘅婚宴就咁曝光。李施嬅仲留言向黛黛送上祝福:「Congrats to the beautiful bride 黛黛 and handsome groom Calvin!(恭喜晒!最靚嘅新娘黛黛同最靚仔嘅Calvin!)」

戚黛黛今晚的婚宴,由好姊妹朱凱婷擔任司儀,她表示早前到了意大利出席黛黛的婚禮,又謂跟今次在香港的喜宴相比,意大利婚禮感覺很不同,因為一個浪漫一個熱鬧。而到賀賓客之一的李施嬅則表示:「黛黛要忙搞多地婚禮,希望佢Enjoy呢段時間,我哋亦期待佢快啲生小朋友,三年抱兩,白頭到老,永結同心,畀老公錫到燶,寵到壞!」曹敏莉則謂:「好戥佢開心,黛黛一向都好低調,所以今次補擺喜酒都係神秘舉行!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!