掃呢頁CODE去手機

2016年9月7日 星期三

超貼身短裙向上縮 蔡思貝當街扯唔停 __,蔡思貝,

一唔留神真係好容易走光呀…小心呀思貝!藝人蔡思貝日前踢住人字拖,攞住外賣加杯飲品冇嚟精神咁現身中環,話晒港姐兼上位花旦,呢一身打扮似乎有啲Hea,只見佢急急腳行入髮型屋,直到兩個鐘頭後,嘩!整完頭又化好妝,再換埋件單膊貼身裙,成個醒晒!難怪沿途不時有人眼望望,只可惜蔡思貝條裙太短,每行幾步就向上縮,搞到佢每行兩步就出手扯一扯低條裙,扯完前面再扯後面,最後就急急腳行去停車場攞車走人。 ...


一唔留神真係好容易走光呀…小心呀思貝!

藝人蔡思貝日前踢住人字拖,攞住外賣加杯飲品冇嚟精神咁現身中環,話晒港姐兼上位花旦,呢一身打扮似乎有啲Hea,只見佢急急腳行入髮型屋,直到兩個鐘頭後,嘩!整完頭又化好妝,再換埋件單膊貼身裙,成個醒晒!難怪沿途不時有人眼望望,只可惜蔡思貝條裙太短,每行幾步就向上縮,搞到佢每行兩步就出手扯一扯低條裙,扯完前面再扯後面,最後就急急腳行去停車場攞車走人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!