網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月21日 星期三

【索爆人妻聚舊】舒淇林心如徐若瑄晒合照 __,舒淇,林心如,徐若瑄,

呢3位索爆人妻有個共通點,就係嫁咗畀一個識咗好耐嘅男人!曾被籲為台灣「黃金盛女」嘅40歲舒淇、40歲林心如同41歲徐若瑄(Vivian),原來唔經唔覺已逐一嫁人,「黃金盛女」呢個Term,用喺佢哋身上已經唔再啱使喇!雖然大家依家冇咗個共通嘅頭銜,但呢3位女神嘅感情依舊不變,一有時間就會趁機Gathering見個靚面!呢日,舒淇喺微博晒出一張姊妹合體照片,身邊仲有其他友人,舒淇留言:「敬女人」。相中 ...


呢3位索爆人妻有個共通點,就係嫁咗畀一個識咗好耐嘅男人!

曾被籲為台灣「黃金盛女」嘅40歲舒淇、40歲林心如同41歲徐若瑄(Vivian),原來唔經唔覺已逐一嫁人,「黃金盛女」呢個Term,用喺佢哋身上已經唔再啱使喇!雖然大家依家冇咗個共通嘅頭銜,但呢3位女神嘅感情依舊不變,一有時間就會趁機Gathering見個靚面!

呢日,舒淇喺微博晒出一張姊妹合體照片,身邊仲有其他友人,舒淇留言:「敬女人」。相中見各人都舉杯飲勝,惟獨只有舒淇舉V賣萌…But any肥,舒淇唔好忘記佢身邊仲有同樣同年齡唔相符嘅林心如同徐若瑄啵!想扮可愛搶Fo?唔係唔得,但難啲囉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!