掃呢頁CODE去手機

2016年9月3日 星期六

勁哥:樓市勁哥金榜:另類嘢都照搶 __,

新學年開始,返學梗係喺書包掛棵「葱」同「芹」菜,旺一旺佢啦!講到旺,又點少得近排個樓市呀,業主心態轉強,議價幅度都收窄咗,好多人驚愈遲愈難買,唔理三七二十一,一於見盤就殺!今期樓市勁哥金榜:另類嘢都照搶!-------------第3位屯門碎契村屋搶高56%樓價升番,就算係碎契嘅銀主盤,只要價錢吸引都有人爭!屯門大欖涌村單號一幢得3分之1業權嘅銀主村屋最近拍賣,出晒名鍾意投資另類物業嘅伍冠流,同另 ...


新學年開始,返學梗係喺書包掛棵「葱」同「芹」菜,旺一旺佢講到旺,又點少得近排個樓市呀,業主心態轉強,議價幅度都收窄咗,好多人驚愈遲愈難買,唔理三七二十一,一於見盤就殺!今期樓市勁哥金榜:另類嘢都照搶!-------------第3位屯門碎契村屋搶高56%樓價升番,就算係碎契嘅銀主盤,只要價錢吸引都有人爭!屯門大欖涌村單號一幢得3分之1業權嘅銀主村屋最近拍賣,出晒名鍾意投資另類物業嘅伍冠流,同另 ...




其他影片:>>






新學年開始,返學梗係喺書包掛棵「葱」同「芹」菜,旺一旺佢講到旺,又點少得近排個樓市呀,業主心態轉強,議價幅度都收窄咗,好多人驚愈遲愈難買,唔理三七二十一,一於見盤就殺!今期樓市勁哥金榜:另類嘢都照搶!

-------------

第3位 屯門碎契村屋搶高56%

樓價升番,就算係碎契嘅銀主盤,只要價錢吸引都有人爭!

屯門大欖涌村單號一幢得3分之1業權嘅銀主村屋最近拍賣,出晒名鍾意投資另類物業嘅伍冠流,同另一組買家嗌咗成34口價,終於畀嗰組買家用125萬元買入,比起開價80萬搶高咗56%!

伍冠流估,呢個碎契盤都值成300萬,換言之今次個成交價只係市價嘅4折咋!唔怪得爭得咁激

-------------

第2位 康怡事故盤同層賺到笑

一手新盤呢排非常旺場,超購幾10倍,真係有錢都未必買到。唔知係咪咁,搞到連事故單位嘅同層單位都有人吼!

鰂魚涌康怡花園一個曾經發生事故嘅同層兩房單位,市傳最近就以575萬賣出,約6年間,升值咗超過80%!

唉其實都係同層啫..有乜好怯呢,我勁哥當年就係怯到飲咗「斷片酒」,結果不能自控,之後嘅野我諗你哋都知㗎喇...唔係當年我無買到,啲錢應該係我賺㗎!

-------------

第1位 美孚事故盤賣過萬蚊呎

西九龍未有新盤推出,購買力搶爆同區二手樓,連事故單位都成功以市價售出。

話說美孚新邨一個20年前曾經有事故發生嘅單位,幾年前已經放售,不過可能無人敢住,業主唯有裝修之後自己住返囉!之不過最近,呢個單位竟然以市價成交,以483萬元轉手,較估價高逾11%!原業主揸咗層樓十幾年,帳面賺350餘萬添,終於守得雲開見月明喇!

-------------

香港樓市日日新鮮,話題多多,想睇晒最update樓市新聞短片,即刻click入http://bit.ly/1M2kP95

樓市乍熱,想睇更多一、二手樓精彩故事,即click以下連結:

新盤置啱睇

http://money18.on.cc/newflat/

二手置啱Feel

http://money18.on.cc/usedflat/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!